صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

 

صهبای ولایت(پیش گفتار) قسمت 1

مناظره با یک وهابی

نویسنده:حجت الاسلام و المسلمین محمد مدنی


 

 

بسم الله الرحمن الرحیم
هذا کتابنا ینطق علیکم بالحق
 
 
شام پنج شنبه اول اردیبهشت سال یکهزار و سیصد و نود هجری شمسی، پس از زیارت بقاع مقدسه مدینه منوره به زیارت مکه مکرمه و انجام نهمین عمره(به لحاظ دارا بودن مسئولیت رو حانی کاروان ) با کمال خستگی رو به روی ناودان رحمت (ناودان طلا) نشسته بودم و به خانه با عظمت پروردگار،جلت عظمته، می نگریستم و مناجات می کردم.
ساعت2:30 بامداد را نشان می داد که دیدم یک نفر وهابی(توضیح بیشتر) که با خشونت زائران بیت الله را مورد عطاب و خطاب قرار می دهد از کنار اینجانب رد شد و نگاهی معنا دار به من کرد ولی طولی نکشید که دوباره به سویم بازگشت و در مقابلم ایستاد و با زبان عربی گفت:عربی میدانی؟ گفتم:تا حدودی. از آنجا که فهمیده بود روحانی هستم با سماجت ایستاد و بحثی را به میان آورد که به زعم خود اینجانب را در محاصره سوالات خویش بشکند و احیانا تزلزلی در من افکنده تا تثبیتی بر عقیده باطلش باشد. شنیده ها حاکی از آن بود که تلفن همراه خود را در جیب خود روشن می کنند و مخفیانه بحث ها را ضبط می نمایند. به هر حال نشست و گفت:سلام علیکم. گفتم:و علیکم السلام. به عربی گفت: سوال دارم! من بی سواد و شما عالم؛ سوالم این است: فرقه شیعه از کجا پیدا شده؟! اگر حقیقت امر را برایم ثابت کنی من شیعه می شوم!!!

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: فرقه ضاله، ،

برچسب‌ها: صهبای ولایت, مناظره, وهابی, مناظره با یک وهابی, مدنی, رشت, حجت الاسلام مدنی, اثبات شیعه, علی و نام او در قرآن, ابوبکر, خلیفه مسلمین,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 دی 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

«عصام العماد» استاد دانشگاه الازهر مصر، در جمع دانشجویان شرکت کننده در ضیافت اندیشه قرآنی، دانشگاه صنعتی همدان درباره اصول و اعتقادات وهابیت افزود:

مهمترین و اساسی‌ترین اختلاف وهابیون و شیعیان بر سر امیرالمومنین (ع) است که این مساله در طول نسل‌های متوالی به صورت تقلیدی ادامه می‌یابد، اما من با شناخت و تحقیق فراوان درباره زندگی حضرت علی(ع) تغییر عقیده داده و شیعه شدم.

وی درباره شکل‌گیری فرقه وهابیت اظهار کرد: من معتقدم آمریکا و انگلیس حامیان وهابیت هستند و مشکل وهابیون این است که راه خود را گم کرده‌اند.

عصام العماد تصریح کرد: از اشکالات دیگر وهابیون این است که اهل‌بیت (ع) را به هیچ عنوان قبول ندارند و اگر کسی به اهل‌بیت (ع) علاقه ورزد از وهابیت طرد می‌شود.

وی درباره رابطه با خانواده وهابی خود ادامه داد: تلاش‌های فراوانی کردم که نظر آنان را نسبت به وهابییت تغییر دهم، اما متاسفانه موفق نشدم.

این وهابی شیعه شده خاطرنشان کرد: بیداری یعنی بصیرت و نگرش افراد قبل و بعد از بیداری تغییر می‌کند، این بیداری که در عربستان، بحرین و یمن ایجاد شده باعث به وجود آمدن همبستگی در بین جوامع آنان شده است.

عصام‌العماد بزرگ‌ترین اشتباه وهابیت را تفسیر اشتباه لغات عنوان و خاطرنشان کرد: با تفسیر اشتباه می‌توان قرآن را ۱۸۰ درجه تغییر داد و مشکل محمدعبدالوهاب این بود که قرآن را بر اساس لغت‌نامه اعراب و نه بر اساس لغت‌نامه قرآنی تفسیر کرد و همان اشتباهی را کرد که خوارج با تفسیر اشتباه خود از قرآن کردند.

وی ادامه داد: اعتقاد وهابیت به شرک بودن توسل به بقاع متبرکه و حرم اهل بیت(ع) اشتباه در تفسیر کلمات وهابیت است، چراکه دشمنان درصدد بودند تا برای شیعه مشکلاتی را فراهم کنند و در این زمینه وهابیون به گمراهی کشیده شده و در کتاب‌های خود به جای خداشناسی به قبرشناسی رسیدند تا جایی که قبل از شیعه شدنم اینقدر در مورد این مسائل با سایرین صحبت می‌کردیم که من زمانی متوجه شدم به سمت مشکلات روانی حرکت کرده و اعتقادات اسلامی ما در حال گرایش به قبور است.

وی تصریح کرد: در وهابیت به قرآن توجه شده، اما به عمق و مفاهیم آن توجهی نمی‌شود.

عصام‌العماد بیان کرد: دلیل گرایش من به مذهب شیعه این است که شیعه از عمق اسلام برآمده است.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

www.MASAFPORTAL.com

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=



:: موضوعات مرتبط: فرقه ضاله، ،
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 27 دی 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

عبارت 'وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ' در احادیث معصومان(ع) وارد شده و مَنصوص است؟ و یا از چیزهایی است که علاقه‏ مندان و ارادتمندان به امام زمان(ع)، خودشان به صلوات اضافه کرده‏ اند؟
 
 
 
 
 
خبرگزاری شبستان: برخی می‏پرسند عبارت "وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ" که پس از صلوات بر محمد و آل
محمد(ص) فرستاده می‏شود، آیا در احادیث معصومان(ع) وارد شده و مَنصوص است و یا از چیزهایی است که علاقه‏مندان و ارادتمندان به آقا امام زمان(ع)، خودشان، پس از صلوات، آن را اضافه کرده‏اند؟
در پاسخ به این پرسش، به حدیث زیر توجه کنید که امام صادق(ع) می‏فرمایند:
"مَنْ قالَ بَعدَ صَلوةِ الْفَجْرِ و بَعدَ صَلوةِ الظُّهرِ اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد و اَلِ مُحَمَّد و عَجِّل فَرَجَهُمْ لَمْ یَمُتْ حَتّی یُدْرِکَ الْقَائِمَ مِن اَلِ مُحَمَّد صلی الله علیه و آله و سلم؛
هر کس پس از نماز صبح و نماز ظهر بگوید: "اللّهم صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم"، از دنیا نمی‏رود مگر آن که قائم آل محمد(ص) را درک می‏کند.(1)
 
منبع: شبستان
 
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
پینوشت:
 
1. سفینة البحار، حاج شیخ عباس قمّی، ج 2، ص49.

 




برچسب‌ها: 'وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ' , 'وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ'را چه کسانی اضافه کردن, صلوات و شیعیان,
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 27 دی 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

سلام

امروز آهنگ وبرگردان آهنگ بعضی از خواننده ها را در این وبلاگ گذاشتم .

 

 

 

 

قبل از مشاهده فیلم ها:

لطفا مقاله برگردان موسیقی از واقعیت تا ادعا! را بخوانید

 

 

مشاهده فیلم در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: یهود و ماسون، دانلود، ،

برچسب‌ها: برگردان موسیقی, دانلود برگردان موسیقی, راز آهنگ شیطانی, پیام نا خواگاه, شاهین نجفی, برگردان کامران و هومن, برگردان شعر شاهین نجفی,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 27 دی 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 27 دی 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

استقلال علمی

بیانات در نخستین نشست اندیشه‌های راهبردی1389/09/10
در علم بايد ما پيشرفت كنيم. البته علم هم خود، محصول فكر است. در همين زمان كنونى، در حركت به سمت پيشرفت فكرى، هيچ نبايستى توانى و كوتاهى و كاهلى به وجود بيايد. خوشبختانه چند سالى است كه اين حركت در كشور شروع شده؛ نوآورى علمى و حركت علمى و به سمت استقلال علمى حركت كردن. علم هم اينجورى است ديگر؛ بلافاصله در قالب فناورى‌ها و اينها خودش را نشان ميدهد. در موارد زيادى، محصول حركت علمى هم مثل اين مسئله‌ى مورد بحث ما از چيزهاى بلندمدت نيست؛ نزديكتر و ثمره‌ى آن دم‌دست‌تر است. كار علمى را بايستى عميق و بنيانى انجام داد. اين هم يك عرصه‌ى پيشرفت است.

 


بيانات در ديدار جمعى از نخبگان علمى كشور1388/08/06
حالا من با شما جوانها بخصوص، خيلى حرف دارم. اين نكته‏اى كه اين خانم هنرمند گفتند، به نظر من خيلى مهم است. يكى از كارها همين است؛ كسانى بيايند طعم نياز بازارهاى غربى را، مثلًا فرض كنيد به تابلو نقاشى، به دست بياورند، بعد بيايند اينجا، پشتيبانى مالى كنند و نقاش ما را به سمت تأمين آن نياز سوق بدهند. عين همين قضيه در فيلمسازى هست. فيلمهائى را براى جشنواره نامزد كنند كه در جهت خواست آن‏هاست. عين همين قضيه در كار علمى‏ ماست؛ در مقاله‏اى است كه در آى. اس. آى منتشر مى‏شود؛ در موضوع تحقيقى است كه شما در پژوهشگاه خودتان دنبال مى‏كنيد. به تعبير متأسفانه رائج فرنگىِ امروز، اسپانسرها مى‏آيند در بخشهاى مختلف، كمكهاى مالى، كمكهاى مادى، اعانه‏ها را مى‏گذارند براى اينكه در آن جهت كار انجام بگيرد. به اين توجه كنيد. استقلال‏ علمىِ‏ كشور يكى از لوازمش همين است: استقلالِ‏ حركت علمى، حركت هنرى و به طريق اولى، حركت سياسى. بعضى از حركات سياسى هم از اين قبيل است.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: رهبری، ،

برچسب‌ها: بیانات رهببر در مورد استقلال علمی, پيام به كنگره عظيم حج, بيانات در ديدار جمعی از مسئولان جهاد دانشگاهى‌, بيانات در جلسه پرسش و پاسخ دانشگاه تهران‌,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 27 دی 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

 

 امام زمان را می خواهیم. پس شیطان هر کاری می کند که یا ما غافل شویم از امام زمان یا دینمان را از دست بدهیم.چون شیطان توسط امام زمان کشته خواهد شد.

در جریان آفرینش انسان ، تمامی ملائک به انسان احترام ورزیدند و او را عالی قدر دانستند، اما شیطان حاضر نشد و راه نژاد پرستی را در پیش گرفت، او سوگند خورد که اثبات کند که انسان لیاقت بزرگی و اشرف مخلوقات را ندارد.

شیطان توسط خدا لعن شد ، او انسان را فریب داد و باعث شد انسان بر روی زمین بیاید تا فرصت یابد تا خود را به خدا اثبات کند. چون او از خدا طلب بخشش کرد. خدا انسان را بخشید و به او فرصت داد.

انسان باید به خدا اثبات کند که....

 

 

خواهان آمدن امام زمان هستیم ؟ – قسمت دوم

 

به ادامه مطلب بروید...



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان، ،

برچسب‌ها: آزمون های قبل از ظهور, توابین, آزمون حکمیت, آزمون افراد مستجاب الدعوه, فتنه88, آزمون جهاد,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 26 دی 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

در این مقاله به بررسی مو شکافانه ی ابعاد مختلف عملکرد انقلاب اسلامی می پردازیم و عملکرد های مثبت و منفی و مدل اسلامی آن را بیان می کنیم.

تاکید می کنیم که هدف ما نقد مسلمانان و مومنانی که ، در کشور اسلامی ، از همان ابتدا به ارزش های اسلامی پایبند بودند نیست. بلکه نقد کسانی است که با عملکرد خود ، انقلاب اسلامی و ۸ سال جهاد در راه خدا را بیهوده می پندارند و خواهان آمدن امام زمان نیستند.

این یک واقعیت است که اگر جمهوری اسلامی ایران در این ۳۰ سال به دین اسلام به درستی عمل می کرد. دین اسلام جهانی و احتمال ظهور امام زمان (عج) زیاد می شد. سنت خدا از زمان قوم بنی اسرائیل تا اقوام عرب که پیامبر گرامی اسلام بر آنان فرستاده شد این بود که اگر قومی پس از مدتها دور بودن از خدا بخواهد به خداوند رو بیاورد. خداوند آزمون هایی را از آن قوم خواهد گرفت.

قوم بنی اسرائیل برای ....

 

خواهان آمدن امام زمان هستیم ؟ – قسمت اول

به ادامه مطلب بروید...



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان، ،

برچسب‌ها: تحرم, تحریم آزمون الهی, ظهور, آزمون های قبل ظهور, خرمشهر, آزمون های گرفته شده از ایرانیان,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 26 دی 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 26 دی 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

جای تاسف است که باز هم در تقویم و رسانه ملی ما به جای کلمه شهادت حضرت رسول از رحلت استفاده می کنند.

این امر به دلیل نا آگاهی عده ای مردم و کار دشمنان اسلام است.

اما اولا باید بدانیم پیامبر را چندین بار ترور کردند. در اوایل بعثت مشرکان قصد حذف کردن فیزیکی ایشان را داشتند و در ادامه و مخصوصا بعد از هجرت به مدینه و استقرار حکومت اسلامی منافقین که طمع ریاست داشتند چندین بار سوء قصد به حضرت رسول کردند که ناکام ماند اما در آخر ایشان را مسموم و به شهادت رساندند و به قصد شوم خود رسیدند. ثانیا در عمل این مطلب را ابراز کنیم که پیامبر ما در بستر به مرگ طبیعی جان نداد بلکه شهید شدند.

 

 

اما دلیل ادعای ما علاوه بر تاریخ صحیح صدر اسلام روایتی است که از امام صادق(علیه السلام) نقل شده است که فرمود: هیچ پیامبر و وصی پیامبری نیست الّا اینکه به شهادت می رسد. یعنی در راه خدا کشته خواهد شد. شیخ عباس قمی در کتاب منتهی الامال روایتی در همین مضمون از امام صادق(علیه السلام) نقل می کنند و تصریح می کنند که روایت صحیحه است.

 

 

در ادامه روایاتی می آید که نشان دهنده شهادت حضرت ختمی مرتبت است:

 

 

عیون: ابا صلت هروى از حضرت رضا علیه السّلام نقل كرد كه فرمود هیچ یك از ما نیست مگر اینكه كشته مى‏شود. اعتقادات صدوق: می نویسد اعتقاد ما این است كه پیامبر اكرم(صلی الله علیه و آله) در جنگ خیبر مسموم‏ شد پیوسته این ناراحتى در آن جناب بازگشت می كرد تا بالاخره رگ گردنش بر اثر سمّ قطع شد. و از آن ناراحتى فوت شد.(2)

 

 

كفایة الاثر: هشام بن محمّد از پدر خود نقل كرد كه حضرت امام حسن علیه السّلام پس از شهادت پدر خود امیر المؤمنین علیه السّلام در ضمن سخنرانى خود فرمود: پیامبر اكرم به من خبر داده كه امامت در اختیار دوازده امام از اهل بیت اوست كه برگزیده‏‌اند. هیچ كدام از ما نیست مگر اینكه یا مسموم مى‏‌شود و یا مقتول.(3)

 

عده ای بر این نظرند (البته روایاتی هم مؤید نظرشان وجود دارد) زنی یهودی ایشان را مسموم کرد؛ اما تاریخ این مسمومیت تا لحظه شهادت زیاد است و با عقل جور در نمی آید. اما نظر دیگری هست که از درون امت اسلامی منافقین پیامبر را مسموم کردند.

 

پی نوشت ها:

1. بصائر الدرجات، محمد بن حسن بن فروخ صفار، ص 503، کتابخانه آیت الله مرعشی، قم 1404 قمری .

2. ترجمه جلد هفتم بحارالانوار، ج‏5، ص 176 .

3. ترجمه جلد هفتم بحارالانوار، ج‏5، ص 178 .

4. سوره عنکبوت، آیه 1 – 3 .



:: موضوعات مرتبط: یهود، ،

برچسب‌ها: شهادت پیامبر, رحلت محمد, پیامبر شهید شد,
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 24 دی 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور