صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

به گزارش وبلاگ صهیون ستیزی به نقل از باشگاه خبرنگاران ، پس از انتشار خبر حمله سلفی ها و وهابیون افراطی به مرقد مطهر "حجر بن عدی” و ربودن پیکر مطهر یاور امیرالمومنین (ع) ،  تصویری در شبکه خبری الغوطه الشرقیه که وابسته به معارضین سوری است منتشر گردید که ادعا شده است این تصویر متعلق به پیکر مبارک "حجر بن عدی” ، از صحابه رسول خدا(ص) و امیرالمومنین(ع) می باشد.



:: موضوعات مرتبط: متفرقه، ،

برچسب‌ها: عکس حجر بن عدی , نبش قبر , پیکر , مبارک , شناسایی,
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 ارديبهشت 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

انتخابات مجازی

 

با سلام امروز قصد دارم سایتی را با عنوان <پایگاه نظرسنجی انتخاب شما > را معرفی کنم .با ورود به سایت به افرادی که خواستار شرکتشان در انتخابات هستید می توانید به آن ها رای دهید.

آدرس:http://entekhabeshoma.ir

 



:: موضوعات مرتبط: متفرقه، ،
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 22 فروردين 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

بسم رب المهدی

السلام عليک يا ربيع الأنام و نضره الأيام

سلام بر تو اي بهار خلايق و خرمي روزگار!

 

مولایم ما را ببخش که یک عمر چه کودکانه نشستیم و انتظار کشیدیم تا صدای شلیک یک توپ ، نوید آمدن بهار را سردهد.

ای صد افسوس که تو بهار بودی ومن بی تو هر فروردینم دی بود و نمی دانستم.

صادق (ع) آل محمد(ص) فرموند: که نوروز و اول بهار روزی است که ما توقع فرج حضرت مهدی (عج) را داریم.

کودک که بودم پدرم جمعه ها صبح درب خانه را آب و جارو می کرد تا اگر مولا از آن حوالی عبور کند ...

 

  

 

 



:: موضوعات مرتبط: متفرقه، ،

برچسب‌ها: عید ظهور, انتظار, عید نوروز و انتظار, هفت سین انتظار,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 2 فروردين 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

1.کلینى در «الکافى» چنین روایت مى کند:
ابراهیم کرخى مى گوید: از امام صادق(علیه السلام) پرسیدم که: شخصى مزرعه اى دارد. روز مهرگان یا نوروز، هدایایى به او داده مى شود و قصد تقرّب جُستن به وى را ندارند [آیا بپذیرد؟ ]. فرمود: آیا نمازگزار هستند؟ گفتم: آرى. فرمود: باید هدیه آنان را بپذیرد و تلافى کند.

۲٫شیخ صدوق در «کتاب من لایحضره الفقیه» آورده است:
براى على(علیه السلام) هدیه نوروز آوردند. فرمود: «این چیست؟». گفتند: اى امیرمؤمنان! امروز، نوروز است. فرمود: هر روزِ ما را نوروز سازید!

 

۳٫ همو نقل مى کند:
روایت شده است که على(علیه السلام) فرمود: هر روزِ ما نوروز است.

۴٫نعمان بن محمد تمیمى در کتاب «دعائم الاسلام» روایت مى کند:
براى على(علیه السلام) فالوده هدیه آوردند. فرمود: «این چیست؟». گفتند امروز، نوروز است. فرمود: اگر مى توانید، هر روز را نوروز سازید [یعنى به خاطر خداوند، به یکدیگر هدیه بدهید و به دیدار یکدیگر بروید].

 

 

  



:: موضوعات مرتبط: متفرقه، ،

برچسب‌ها: عید نوروز, احادیث عید نوروز, عید نوروز و اسلام,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 25 اسفند 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

بسم الله الرحمن الرحیم

 

تا چند سال پیش تلویزیون را عامل دورکردن اعضای خانواده از یکدیگر می‌دانستند چرا که تلویزیون باعث می‌شد افراد به جای نگاه کردن به یکدیگر به صفحه تلویزیون چشم بدوزند، اما امروز اعضای خانواده برای صدا کردن یکدیگر پیامک میزنند و حتی همان زمان اندک تماشای تلویزیون را نیز صرف گذراندن در اینترنت و یا استفاده از ابزارهای ارتباطی نوین می‌کنند. رسانه‌های اجتماعی محبوب ترین بخشهای فضای مجازی برای استفاده عموم هستند. از کودکان و نوجوانان گرفته تا مادر بزرگ ها، مدارس، شرکتهای دولتی، انجمنهای خیریه، برندهای تجاری و ... همه و همه سعی می‌کنند در رسانه‌های اجتماعی حضور پیدا کرده و ضمن تولید محتوا برای خود مخاطبان ثابتی دست و پا کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: متفرقه، ،

برچسب‌ها: رسانه, تاثیر اینترنت بر افراد, تاثیر رسانه های اجتماعی بر سبک زندگی کاربران اینترنت , آمار اینترنت, فیسبوک,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 8 اسفند 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

۷ راه استثنائی برای افزایش ثروت+سند

بزرگی تعریف می کرد روزی امیرالمومنین علی (ع) به یک پارچه فروشی می روند. از فروشنده می پرسند این پارچه ها را چند می خری و چند می فروشی؟ فروشنده گفت: «برای مثال: این پارچه را ۲۰ دینار می خرم و ۲۲ دینا می فروشم»

حضرت رو به فروشنده فرمودند: «پارچه را ۲۰ دینار بخر و ۲۰ دینار هم بفروش و با برکت آن زندگی کن!»

(این روایت نقل به مضمون از یک بزرگوار است که از وی شنیدم)

شاید باور چنین روایتی در روزهایی که دشمن جنگ خود را از سلاح سخت رو به پول و سرمایه و اقتصاد آورده است و مشکلات اقتصادی حرف اول را می زند و دغدغه های مالی به اصلی ترینِ دغدغه های مردم تبدیل شده است؛ کار چندان ساده ای نیست اما توصیه می کنم تنها کسانی مطلب زیر را بخوانند که به حرف مولا امیرالمومنین علی علیه السلام ایمان دارند.

اما شاید اولین سوالی که در ذهن مخاطب ایجاد شود این باشد که «برکت» چیست؟

 

 

  



:: موضوعات مرتبط: متفرقه، ،

برچسب‌ها: پولداشدن, برکت, راه های افزایش برکت, احادیث برکت, صله رحم,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 6 اسفند 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

از آن طرف فیلتر می کنند از این طرف وی پی ان می فروشند!!!!؟

چند وقتی هست یه سایت رسمی باز شده به نام vpn.ir که به صورت رسمی وی پی ان میفروشه. و جالبه تو قوانین خرید نوشته:«این VPN جهت دور زدن فیلترینگ نیست.» پس این وی پی ان برای چیه؟

اندازه واقعی تصویر رو تصویر کلیک کنید.

حالا یکی به من بگه اگه وی پی ان میفروشید چرا فیلتر می کنید؟
چرا نوشتید برای دور زدن فیلتر نیست؟
اگه برای مبارزه با فیلتر نیست پس برای چیه؟
تنها علتی که داره ........

 



:: موضوعات مرتبط: متفرقه، روشنگری، ،

برچسب‌ها: وی پی ان, فروش وی پی ان, vpn, سایت رسمی وی پی ان راه اندازی شد,
نوشته شده در تاريخ جمعه 4 اسفند 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

"به دنیا آمدن فرزند" در غرب، یک "تفریح" است نه یک "وظیفه"
 
در آمریکا به طور متوسط هر روز 3 زن، به دست شوهرش کشته می شود. بیش از 1.8 میلیون شوهر در آمریکا به طور وحشتناکی زنان خود را کتک می زنند و 30 تا 35 درصد زنان آمریکایی مورد آزار شوهران خود قرار می گیرند.چرا غربی ها با تمام قوا به انتشار اخبار نقض حقوق بشر در کشورهای مسلمان و علی الخصوص ایران می پردازند؟
 

 
آیا می دانید که در استرالیا، زنان حق نداشتند با شوهرشان بر سر یک سفره غذا بخورند. آیا از تصویب قانون جنایت آمیز "Roe" در کشورهای مدعی حقوق بشر باخبرید؟ آیا می دانید که پیامبر گرامی اسلام، لبخندهای زن و شوهر، به روی هم، به هنگام برخورد با یکدیگر و یا هنگام خداحافظی را صدقه می دانستند و به اندازه انفاق فی سبیل الله برایش ارزش قائل بودند. آیا نامه محبت آمیز امام خمینی(ره) به همسرشان را مطالعه کرده اید؟
آیا امی دانید که مقام معظم رهبری درخصوص حضور زن در عرصه های اجتماعی چه فرموده اند؟

"تمام افراد بشر آزاد به دنیا می آیند و از لحاظ حیثیت و حقوق با هم برابرند. همه دارای عقل و وجدان می باشند و باید نسبت به یکدیگر،با روح برادری رفتار کنند.هرکس، حق زندگی، آزادی و امنیت شخصی دارد.کسی را نمی توان تحت شکنجه، مجازات، یا رفتارهایی قرار داد که ظالمانه بوده و یا برخلاف انسانیت و شئون بشری یا موهن باشد.
هرکس حق دارد شخصیتِ حقوقی او در همه جا به عنوان یک انسان، در مقابل قانون به رسمیت شناخته شود". جملات مذکور، بخش هایی از "اعلامیه حقوق جهانی بشر" می باشد که توسط مجامع غربی، تدوین و تصویب شده است.
 
 



:: موضوعات مرتبط: متفرقه، جنگ نرم، ،

برچسب‌ها: فروش زنان, زنان کلای جنسی, تجاوز,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 1 اسفند 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

بسم الله الرحمن الرحيم

سالروز ولادت امام حسن عسكري عليه السلام

سالروز ولادت با سعادت امام يازدهم حضرت امام حسن عسكرى (عليه السلام) را به تمامى شيعيان جهان تبريك عرض نموده، اميدواريم خداوند متعال توفيق پيروى آن امام همام را به همه ما عنايت فرموده ودر فرج فرزند بزرگوارش حضرت مهدى (عليه السلام) تعجيل فرمايد

حضرت امام حسن عسكرى (عليه السلام) در سال 232 هجرى قمرى در روز هشتم ماه ربيع الثانى در شهر مدينه به دنيا آمد، پدر آن حضرت امام بزرگوار حضرت هادى، ومادرش خانمى به نام حديثه بود. نام ايشان حسن، وكنيه آن بزرگوار ابو محمّد واز القاب ايشان زكى و عسكرى است.


آنچه از صفات بزرگ وفضائل كه لازمه امامت است در آن حضرت جمع بود، يعنى: در علم، وزهد، كامل بودن در عقل وخرد، عصمت، شجاعت، كرم وبزرگوارى از تمام مردم زمان خود برتر بود، وعلاوه بر نصوص كه از پيامبر(صلى الله عليه وآله) وامامان گذشته در باره امامت آن حضرت وارد شده بود، حضرت امام هادى (عليه السلام) يعنى پدر بزرگوارشان نيز تصريح به امامت آن جناب فرمودند، ودر روايتى كه مرحوم شيخ مفيد (رحمه الله) در كتاب گرانقدر ارشاد نقل كرده است، حضرت امام هادى (عليه السلام) چهار ماه قبل از شهادت امام عسكرى (عليه السلام) را وصىّ خود قرارداد، وبه امامت آن حضرت تصريح كرده وگروهى از دوستان و شيعيان را بر اين امر گواه گرفت.

 



:: موضوعات مرتبط: متفرقه، ،

برچسب‌ها: امام حسن عسکری, ولادتامام حسن عسکری, زندگی نامه امام حسن عسکری,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 30 بهمن 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

انقلاب در لغت به معنی زیر و رو شدن یا پشت و رو شدن و نظیر این معانی است قرآن مجید هم این کلمه را هر جا بکار برده به همین مفهوم به کار برده است نه به مفهوم اصطلاحی رایج آن در امروز ماده انقلاب تقلیب، منقلب، ینقلب و امثال اینها در قرآن آمده است.




از جمله: و من ینقلب علی عقیبه فلن یضرا… شیئا … (آیه 144- سوره آل عمران) و ما محمد رسول قدخلت من قبله الرسل افان مات او قتل انقلبتم علی اعقابکم )144-آل عمران)
این آیه در
جنگ احد در آن هنگام که شایعه شد رسول خدا کشته شده است و بدنبال آن عدة زیادی از مسلمانان فرار کردند نازل شد. آیه خطاب به مؤمنان می گوید محمد پیامبری بیش نیست که قبل از او هم پیامبران دیگری بودند یعنی هر پیامبری که آمده است مردن دارد کشته شدن دارد محمد برای شما از جانب خدا پیامی آورده است خدای او زنده است اگر فرضاً بمیرد یا کشته شود آیا شما باید به عقب برگردید.

در اینجا حرکت اسلامی به تعبیر قرآن حرکت به جلو است و بازگشت این گروه از دین به معنی برگشت به عقب و یا انقلاب است. انقلاب در تعبیر قرآن یعنی رو در جهت پشت قرار گرفتن و پشت در جهت رو …

فلاسفه انقلاب را به جایی می گویند که ذات و ماهیت یک شیی لزوماعوض شده باشد انقلاب در عربی معنای ثوره و در اصطلاح انگلیسی به معنای «رولوسیون» است. انقلاب به معنایی که در جامعه شناسی مطرح است همان دگر شدن است حتی نباید بگوییم دگرگون شده زیرا دگرگون شدن یعنی اینکه گونه و کیفیتش جور دیگر شود. به عوض باید بگوییم دگر شدن یعنی تبدیل شدن به موجودی دیگر.

انقلاب به معنای نوعی شدن است. و در هر اصطلاحی لغوی، فلسفی و فقهی امری است از نوع فعل لازم.



:: موضوعات مرتبط: متفرقه، ،

برچسب‌ها: انقلاب, معنی انقلاب, انقلاب در قرآن,
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 18 بهمن 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور