صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

 چه کسی می‌خواهد به داد تخلفات انتخاباتی شهر رشت برسد؟





رشت، شهری بی دفاع است که در این دوره تاریخی میان حصار افکارافرادی محبوس شده که دلشان برای این شهر نمی‌سوزد. جدا از بومی‌بودن یا نبودن ، «رشتی» بودن یا نبودن منتخبین این دوره و دوره‌های قبلی شورای شهر باید گفت وقتی کسی در شهری زندگی می‌کند، یا حداقل خودش را اهل و مقیم آن شهر می‌داند یا فراتر از این‌ها در آن شهر مقام و جایگاهی دارد و اتفاقات شهری منتج از تصمیمات او دیده می‌شود، باید کمی‌به خودش بیاید و شهر را با تجربه ی مفیدی رو به رو کند.

شکست رشت در دوره ی قبلی شورای شهر و وقایعی که مردم شهر از آن خبر دارند منجر به انتخاباتی سالم با رعایت اخلاق انتخابی نشد و در این دوره نیز وعده‌های غیر عملی و غیر علمی‌،همچنین عدم رعایت اصول اولیه قانون مدنی باعث شد نه تنها چهره انتخابات زشت و ناپسند باشد، بلکه چهره شهر نیز مکدر شود.


دیوار نویسی‌های زشت و زننده با الفاظی دور از شئون انسانی، پوستر چسبانی‌های غیر اصولی که فضای بصری نازیبای شهر را بیش از پیش زشت و کثیف جلوه می‌دهد. این بی اخلاقی‌ها و دور بودن از تمدن انسانی تا جایی پیش رفته که ستادهای انتخاباتی به تابلو‌های راهنمایی و رانندگی، سطل‌های زباله شهری، جداول خیابان‌ها و … نیز رحم نکرده اند.



:: موضوعات مرتبط: خبر، سیاسی، انتخابات، ،

برچسب‌ها: شورا, ابطال, رشت, ابطال شورا,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 13 تير 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

.عده‌ای دکتر قالیباف را تکنوکرات خطاب می‌کنند، چه پاسخی دارید؟

آنهایی که صحبت‌های دکتر قالیباف درباره توجه به نیروهای کارآمد را پیگیری کرده‌اند، خوب می‌دانند که منظور ایشان از توجه به «تکنیک» و «فن‌گرایی» چیست. قالیباف با صراحت اعلام کرده که مدیران اجرایی نظام، باید قدرت داشته باشند تا بتوانند تکنیک و فن را در خدمت نظام ولایی کشور به کار بگیرند. در چنین گفتمانی آنچه که اصالت دارد، تحقق منویات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مدعیان باید پاسخ دهند که چه ایرادی دارد اگر از فن و تکنیک برای رسیدن به آرمان‌های مقدس‌مان بهره ببریم؟ متاسفانه در چند هفته اخیر برخی رسانه‌ها با شیطنت قصد دارند تا از فرمایشات مقام معظم رهبری بازی رسانه‌ای درست کنند و بدون آنکه به کلیات گفتمان ایشان توجه داشته باشند، صرفا به دنبال سوژه‌ای برای تخریب دیگران هستند. رهبر انقلاب در سخنرانی‌شان در مشهد مقدس اشاره کردند که آقایان به اصطلاح تکنوکرات نتوانستند درب چاه‌های نفت را ببندند. اگر دقت کنیم، در همین نکته هم عدم توانمندی این افراد مورد نقد قرار گرفته، در صورتی که اگر آنها مدیران «ولایی» و «توانمند» بودند، باید این فرمایش رهبر انقلاب را محقق می‌کردند. دکتر قالیباف خود درباره این انتقاد چنین پاسخی داده است:« ما عقلی که متصل به وحی نباشد قبول نداریم. وقتی بحث تکنوکرات را به عنوان یک جریان در غرب نگاه می‌کنیم حتما در چهارچوب نظام اسلامی و فرهنگ شیعه و باورهای مذهبی ما جایی ندارد. اگر ابزار برای ما هدف باشد محکوم است. تکنوکراسی و فن‌سالاری از نظر ما یک وسیله‌ است، وسیله‌ای برای رسیدن به یک هدف مقدس. البته طبیعی است که از هر وسیله‌ای نباید در این مسیر استفاده کرد.»



:: موضوعات مرتبط: انتخابات، ،

برچسب‌ها: تکنو کرات, قالیباف, ولایت, رهبر,
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 خرداد 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

* حداد عادل: خودمون تومدارس فرهنگ بهتر سؤال می دیم.

عارف: زمان ریاستم تو دانشگاه تهران تست نداشتیم.

قالیباف: حاضرم سامانه سه رقمی طراحی سؤالات راه بندازم.

جلیلی:شیوه مذاکرات، تستی بشه، سریعتر به نتیجه می رسیم.

 



:: موضوعات مرتبط: انتخابات، ،

برچسب‌ها: شوخی, مشکلات مناظره, نکته,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 11 خرداد 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

به گزارش خبرنگار سياسي این وبلاگ به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ مهم‌ترين محور‌هاي اين مناظره به شرح زير است: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
** در ابتدا "مرتضی حیدری" مجری مناظره توضیحاتی درباره چگونگی رسیدن به این شیوه مناظره و کیفیت سوالات ارائه کرد و بر محرمانه بودن سوالات مناظره تاکید کرد.
 
 
 




:: موضوعات مرتبط: خبر، سیاسی، انتخابات، ،

برچسب‌ها: مناظره, انتخابات, جلیلی, قالیباف, مناظره عارف,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 11 خرداد 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

مشایی: در چارچوب قانون مشکلی با رد صلاحیتم ندارم

به گزارش حوزه انتخابات وبلاگ صهیون ستیزی به نقل از باشگاه خبرنگاران، مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور اسفندیار رحیم مشایی بعد از اتمام صحبت‌های احمدی‌نژاد و قبل از اینکه سالن را ترک کند، گفت: این روزها سوالاتی از من پرسیده می‌شود و ممکن است سوال همه شما هم باشد و من می‌خواهم به این سوال پاسخ بدهم.

 


وی گفت: همه از من می‎پرسند رد صلاحیت می‎شوید یا نه و در آن صورت چه کاری انجام می‌دهید؟ در پاسخ به همه عرض می‌کنم ما از یک نفر که در انتخابات حضور پیدا می‌کند و رأی خود را به صندوق می‌اندازند تا هر کسی که در جریان انتخابات برگزاری انتخابات فعالیت دارد تا مسئولان رده بالاتر چه در دولت و خارج از آن همه باید در چارچوب قانون عمل کنیم. بعضی بیش از حد این نگرانی را دارند و این نیز حاصل تبلیغاتی است و متأسفانه 6ماهی است که گروهی از رد صلاحیت حرف می‌زنند و ظاهرا گمان براین است که آنان امیدی جز این ندارند.

رئیس دفتر رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: به نظر من در چارچوب قانون هیچ مشکلی انشاء الله نخواهیم داشت و مملکتی که در رأس آن ولی فقیه است هر مشکلی را حل خواهد کرد.




:: موضوعات مرتبط: خبر، سیاسی، انتخابات، ،

برچسب‌ها: مشایی, حضور مشایی, رد صلاحیت مشایی,
نوشته شده در تاريخ شنبه 21 ارديبهشت 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

حاشيه حضور "آيت‌الله هاشمي رفسنجاني" در ستاد انتخاباتي وزارت کشور

به گزارش حوزه سياسي وبلاگ صهیون ستیزی به نقل از باشگاه خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات وزارت كشور؛"علي اکبر هاشمي رفسنجاني" دقايقي قبل به منظور ثبت‌نام در وارد وزارت کشور شد.


رئيس مجمع تشخيص مصلح نظام در حالي وارد وزارت کشور شد که جمعي از هوادارن وي از ميدان فاطمي تا مقابل تالار وزارت کشور به استقبال او رفته و در حمايت از شعار سر دادند.
 
شعار "حمايتت مي‌کنيم هاشمي‌"،" سلام بر رهبري درود بر هاشمي ..." از جمله شعارهايي بود که برخي از هواداران هاشمي در حمايت از وي سر مي‌دادند.
 
ازدحام جمعيت به قدري بود که ماشين حامل هاشمي رفسنجاني‌ با سرعت پايين در حرکت بود و هاشمي به مردم حاضر در تجمع دست تکان مي‌داد.

هم‌اکنون هواداران وي مقابل ستاد انتخابات وزارت کشور همچنان در حال شعار دادن به نفع هاشمي هستند.
انتهاي پيام/




:: موضوعات مرتبط: خبر، سیاسی، انتخابات، ،

برچسب‌ها: رفسنجانی, هاشمی, کاندید, کاندید شدن هاشمی, اخبار انتخابات,
نوشته شده در تاريخ شنبه 21 ارديبهشت 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

"مشایی" وارد ستاد انتخابات کشور شد

به گزارش حوزه سیاسی وبلاگ صهیون ستیزی

به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛مستقر در وزارت کشور،" اسفندیار رحیم مشایی" دبیر سازمان جنبش عدم تعهد دقایقی پیش به منظور ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد.  
 
شایان ذکر است؛پیش از "مشایی"، "بهمن شریف‌زاده" و "عباس امیری‌فر" از چهره‌های نزدیک به وی در راستای استقبال از "مشایی" وارد ستاد انتخابات کشور شده بودند.  

 

انتهای پیام/ 



:: موضوعات مرتبط: خبر، سیاسی، انتخابات، ،

برچسب‌ها: مشایی, کاندید, مشایی, کاندید شدن مشایی, انتخایات آزاد,
نوشته شده در تاريخ شنبه 21 ارديبهشت 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

 

داوود احمدي‌نژاد براي ثبت نام در انتخابات رياست جمهوري وارد ستاد انتخابات شد

به گزارش حوزه انتخابات وبلاگ صهیون ستیزی مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور، "داوود احمدي‌نژاد" لحظاتي پيش براي ثبت نام در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري وارد وزارت کشور شد.


گفتني است، وي در هنگام ورود به وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: تصميمم را براي کانديداتوري در داخل وزارت کشور مي‌گيرم و فعلا بايد به داخل ستاد بروم و ببينم چه خبر است.



:: موضوعات مرتبط: خبر، سیاسی، انتخابات، ،

برچسب‌ها: داوود, احمدی نژاد, برادر احمدی نژاد, کاندید, اخبار انتخابات,
نوشته شده در تاريخ شنبه 21 ارديبهشت 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

ثبت‌نام بیش از 35 نفر تا ظهر امروز/ قطعي شدن ثبت‌نام 401 نفر تاکنون

  به گزارش حوزه سیاسی وبلاگ صهیون ستیزی به نقل از باشگاه خبر نگاران؛ تا قبل از ظهر امروز بیش از 35 نفر در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده‌اند.


گفتنی است، با توجه به اعلام "حسنعلی نوری" مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور که دیروز در نشست خبر عنوان کرده بود، 366 نفر در انتخابات ثبت نام کرده‌اند در مجموع با توجه به آمار امروز 401 نفر به طور قطعی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده‌اند.



:: موضوعات مرتبط: خبر، سیاسی، انتخابات، ،

برچسب‌ها: روز آخر, ثبت نام, کاندید, تعداد کاندید, نامزد,
نوشته شده در تاريخ شنبه 21 ارديبهشت 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

چهره‌هاي شاخص روز چهارم ثبت نام در وزارت کشور + تصاوير

 

 



:: موضوعات مرتبط: گالری، عکس، انتخابات، ،

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 20 ارديبهشت 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور