صهیون ستیزی+دانلود
antizionism
معاون نخست‌وزیر لیبی حمله به کنسولگری واشنگتن در بنغازی و کشته شدن سفیر و سه کارمند کنسولگری در حمله راکتی را محکوم کرد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس،  «مصطفی ابوشاقور»،‌معاون نخست‌وزیر لیبی کشته شدن «کریستوفر استیونز» سفیر آمریکا را در حمله به کنسولگری این کشور در شهر بنغازی محکوم کرد.



وی در پیامی که در شبکه اجتماعی «توئیتر» منتشر کرده است گفت:این اقدام بزدلانه و تروریستی علیه کنسولگری آمریکا در بنغازی را که به کشته شدن سفیر و سه کارمند کنسولگری منجر شد محکوم می‌کنم.



یک مسئول لیبیایی در شهر بنغازی به خبرگزاری رویترز گفت:استیونز و سه کارمند دیگر کنسولگری هنگامی که کنسولگری مورد حمله معترضان قرار گرفت برای رفتن به مکانی امن سوار بر خودرو شدند اما خودروی حامل آنها هدف حمله راکتی قرار گرفت.



کنسولگری آمریکا در بنغازی لیبی شب گذشته مورد حمله شمار زیادی از شهروندان این شهر قرار گرفت که از پخش فیلم موهن به ساحت پیامبر اکرم (ص) به خشم آمده بودند.




برچسب‌ها: واکنش لیبی,
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 شهريور 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

به گزارش گروه بین‌الملل مشرق، اعتراضات مردم مصر، لیبی و یمن پس از نمایش فیلمی "ضداسلامی" در سایت اینترنتی یوتیوب جریان گرفت که یک فیلمساز آمریکایی در کالیفرنیا آن را ساخته است.

این اعتراضات با تظاهرات مردم خشمگین مصر آغاز شد. شهروندان مصری با تجمع در برابر سفارت آمریکا در قاهره پرچم این کشور را به زیر کشیدند.
 



 

همچنین عصر دیروز کنسولگری آمریکا در شهر بنغازی در شرق لیبی مورد حمله قرار گرفت.

 

این حمله ساعاتی پس از تظاهرات گسترده مردم مصر در مقابل سفارت آمریکا و به آتش کشیدن پرچم آن در اعتراض به ساخت و پخش یک فیلم موهن علیه پیامبر اسلام(ص) رخ داده است.



شبکه العربیه به نقل از یونس الشریف وزیر کشور لیبی آورده است در اثر اصابت گلوله های آرپی جی به 

کنسولگری آمریکا در بنغازی

یک کارمند سفارت کشته و یک نفر دیگر از ناحیه دست زخمی شد.

 

 

 

وی افزود: بقیه کارکنان سفارت به سرعت مکان آن را تخیله کردند و در سلامت به سر می برند.



این درحالیست که شبکه تلویزیونی المنار لبنان به نقل از منابع رسانه‌ای از کشته شدن

سفیر آمریکا و 3 دیپلمات این کشور

در حمله‌ای مسلحانه به کنسولگری آمریکا در بنغازی خبر داد.

 

الجزیره نیز پس از تائید خبر کشته شدن سفیر آمریکا در لیبی گفت: سفیر آمریکا

بر اثر آتش سوزی

که در ساختمان کنسولگری به وجود آمد و خفگی ناشی از آتش سوزی کشته شد .


"عبدالمومن الحر" سخنگوی کمیته عالی امنیتی در وزارت کشور لیبی نیز گفت : گلوله های آر پی جی از مزرعه نزدیک به سفارت شلیک شده است.

 

در این حال العربیه گزارش داد آمریکا حمله به کنسولگری خود در بنغازی را محکوم کرده است.

 

گفتنی است 

جوانان انقلابی یمن

با صدور بیانیه ای خواستار تظاهرات گسترده از مقابل درب دانشگاه صنعا به سوی سفارت آمریکا برای محکوم کردن هتک حرمت رسول گرامی اسلام(ص) از سوی معاندان اسلام در آمریکا شدند.



اتحادیه عرب

نیز اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) در یک فیلم ساخته شده در آمریکا را محکوم کرد.

 

احمد بن حلی معاون دبیرکل اتحادیه عرب در گفت‌وگو با روزنامه نگاران اظهار داشت: قطعنامه سازمان ملل هرگونه اقدامی در خدشه وارد کردن به مقدسات یا شخصیت های بارز دینی را محکوم می کند چه برسد به حضرت رسول اکرم (ص). بنابراین ما این اقدامات را که پیروان ادیان الهی آن را محکوم کرده اند، محکوم می کنیم.



کشته شدن سفیر آمریکا تائید شد

رئیس‌جمهور آمریکا ضمن

تأیید کشته شدن

چهار آمریکایی از جمله سفیر این کشور در لیبی، خواستار تشدید تدابیر امنیتی در اطراف سفارتخانه‌های آمریکا در کل جهان شد.

 


دولت لیبی

نیز پس از تائید خبر کشته شدن سفیر آمریکا، حمله به کنسولگری واشنگتن در بنغازی و کشته شدن سفیر و سه کارمند کنسولگری در حمله راکتی را محکوم کرد.



:: موضوعات مرتبط: یهود و ماسون، یهود، ماسون، ،

برچسب‌ها: لیبی, سفیر امریکا, کشته شدن سفیر آمرکا در لیبی, تصرف سفارت آمریکا, آمریکا, مصر, لیبی, فیلم , عکس,
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 شهريور 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

 

شبکه انگلیسی بی بی سی فارسی (BBC Persian) در ادامه سیاست "حاشیه پردازی"، این بار در مورد تصمیم دولت کانادا برای به تعلیق در آوردن فعالیت سفارت خود در تهران، از بیت المقدس نیز گزارشی پخش کرد.

گزارشگر بی بی سی در بیت المقدس، گفت: «اقدامی که دولت کانادا انجام داد بازتاب بسیار وسیعی داشت و مورد استقبال اسرائیلی ها قرار گرفت. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، در ابتدای جلسه کابینه، اولین موضوعی که درباره آن سخن گفت "موضوع قطع رابطه کانادا با ایران" بود. نتانیاهو این تصمیم را شجاعانه دانسته و از رهبران کشورهای دیگر دنیا خواست از خط و مشی کانادا پیروی کنند و حتی این  مسئله را خط قرمز خود بدانند.»

البته بی بی سی از ناکامی رژیم صهیونیستی و آمریکا در منصرف کردن سران کشورها از سفر به تهران هم پرده برداشت: «ما نباید فراموش کنیم که اسرائیل تلاش بسیار زیادی کرد تا رهبران کشورهای مختلف را از رفتن به اجلاس غیرمتعهدها در تهران منصرف کند که می توان نتیجه گرفت هم اسرائیل و هم آمریکا ناکام ماندند.»

بی بی سی همچنین خاطر نشان کرد: «اقدام دولت کانادا، دست کم در اسرائیل باعث شد، اسرائیلی ها مسئله "اجلاس تهران" را تا حدودی فراموش کنند و این برای آن ها تحول مثبتی است.»

 

منبع : جام نیوز

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

www.MASAFPORTAL.com

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=




برچسب‌ها: بی بی سی, اسرائیل, ایران,
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 شهريور 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

بسم الله الرحمن الرحیم

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

سیمای شیعه در نگاه امام صادق (علیه السلام)

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

 

وجود مقدس امام صادق(عليه‎السلام) در سفارش‏ هاي خود به عبدالله بن جندب پس از هشدار شيعيان به دام‏ هاي شيطان، ويژگي‏ هاي برجسته دوستان حقيقي خود رابر مي‏ شمرد و سپس خصلت‏هاي ديگر شيعيان را بيان مي‏ کند.

دو ويژگي‏ ممتاز شيعيان از نگاه امام صادق(عليه‎السلام) عبارت است از: ...

 



برچسب‌ها: امام, امام صادق, شهادت,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 شهريور 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

یک روزنامه آمریکایی فاش ساخت که سازنده فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، یک صهیونیست تبعه آمریکا است.



به گزارش سرویس ترجمه "شفقنا"، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری "الجزیره"، روزنامه "وال استريت ژورنال" آمریکا نوشت که یک صهیونیست دارای تبعه آمریکا فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) را ساخته است.



به نوشته روزنامه "وال استريت ژورنال" این فیلم توهین آمیز که در آمریکا ساخته شده و چهره حضرت محمد (ص) را به نمایش می گذارد، به تهیه کنندگی و کارگردانی "سم پازل"، صهیونیست دارای تبعه آمریکا ساخته شده است.



این روزنامه آمریکایی نوشت که "سم پازل" 54 ساله از اهالی جنوب ایالت "کالیفرنیا" آمریکا بوده و میریت چند شرکت فعال در زمینه املاک را برعهده دارد.


این فرد صهیونیست در گفت و گو با روزنامه "وال استريت ژورنال"، ضمن بیان اینکه "اسلام سزطان است"، تاکید کرد که وی مسئول ساخت فیلم توهین آمیز به پیامبر اسلام (ص) بوده و برای ساخت آن نزدیک به پنج میلیون دلار از 100 یهودی جمع آوری کرده است.



"سم پازل" با تاکید بر اینکه فیلم توهین آمیز به پیامبر اکرم (ص) یک فیلم سیاسی است نه دینی، اعلام کرد که برای ساخت این فیلم که سال گذشته و طی سه ماه آن را ساخته، با 60 بازیگر و 45 شخص دیگر به عنوان عوامل ساخت فیلم، همکاری داشته است.



در همین حال، تری جونزˈ کشیش جنجالی آمریکایی که به خاطر  آتش زدن نسخه هایی از قرآن کریم و مخالفت شدید با اسلام شهرت دارد، از ساخت فیلم توهین آمیز  به پیامبر اسلام (ص) حمایت کرده و در بیانیه وی در مورد این فیلم، آمده است: این فیلم ساخت آمریکا است و هدف از ساخت آن حمله به سلبمانان نیست، این فیلم می خواهد عقیده نابودگر اسلام را نشان دهد.


از سوی دیگر، تظاهرکنندگان خشمگین مصری در اعتراض به ساخت این فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) با حمله به ساختمان سفارت آمریکا در شهر "قاهره"، پرچم این کشور را از بالای آن پائین آوردند.



در شهر "بنغازی" در شرق لیبی نیز، عناصر گروه مسلحی که خود را "انصار الشریعه" می نامند، با حمله به کنسولگری آمریکا در این شهر، یک آمریکایی را کشته و یک تن دیگر را یز زحمی کردند.




:: موضوعات مرتبط: یهود و ماسون، یهود، ماسون، ،

برچسب‌ها: اهانت به پیامبر, پیامبر, ساخت فیلم اهانت به پیامبر, مدینه,
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 شهريور 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

توییتر چیست؟ بنیان گذاران آن چه کسانی هستند؟ هدف از راه اندازی این شبکه اجتماعی چه بوده است؟ نقش توییتر در سازمان دهی انقلاب ها و اعتراضات داخلی چیست؟ آیا توییتر به ابزار جاسوسی سرویس های اطلاعاتی تبدیل شده است؟ برای آشنایی با زوایای بیشتر این شبکه اجتماعی همراه شوید...

 

 

مشرق: پس از فیس بوک که به عنوان پرطرفدارترین شبکه اجتماعی شناخته می شود و  با افزایش کارکردهای اطلاعاتی، جاسوسی، هک و ... امروزه کاربرد اجتماعی و ارتباطی آن به کارکردی فرعی تبدیل شده است، از توییتر به عنوان دومین شبکه اجتماعی شناخته شده و پرطرفدار در جهان نام برده می شود.

توییتر نوعی سرویس شبکه اجتماعی و میکروبلاگینگ آنلاین است که به کاربرانش امکان می‌دهد پست‌هایی متن محور تا 140 کاراکتر را، معروف به "توییت"، بفرستند و بخوانند. توییتر را "جک دورسی" در مارس 2006 ابداع و در ژوئیه همان سال راه‌اندازی کرد.

این سرویس به سرعت محبوبیتی جهانی پیدا کرد، با بیش از 140 میلیون کاربر فعال از سال 2012، که روزانه بیش از 340 میلیون توییت پست و بیش از 6 میلیون مورد جستار می‌کنند. توییتر را "پیامک اینترنتی" توصیف کرده‌اند.

شرکت توییتر واقع در سان فرانسیسکو است و سرورها و دفاتر دیگری نیز در نیویورک دارد. سایت توییتر به عنوان یکی از ده سایت‌ پربیننده‌ جهان معرفی شده است.

 

ساختمان اداری توییتر در سانفرانسیسکو

 



:: موضوعات مرتبط: یهود و ماسون، یهود، ماسون، ،

برچسب‌ها: توییتروفیسبوک, اطلاعات توییتر,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 19 شهريور 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

وجود قرآن حاکی از آن است که دشمنان شما این کتاب را مطالعه می‌کنند و ریشه مشکلات این کتاب است.

به گزارش ظهور، امروزه اهمیت بازی‌های رایانه‌ای و رشد کیفی و کمی آنها به حدی رسیده که دیگر نمی‌توان آنها را مختص به سنین پایین و یا برای گذراندن اوقات فراغت دانست. دیگر تاثیرگذاری این بازی‌ها، چه مثبت و چه منفی، بر کسی پوشیده نیست که بخواهیم آنها را دست‌کم گرفته و ناچیز بپنداریم.

تروریست نشان دادن مسلمانان و توهین به مقدسات آنها در رسانه‌های غربی دیگر در نزد آنها به رویکردی عادی و متداول تبدیل شده است. در جدیدترین این توهین‌ها، می‌توان به بازی معروف Resident Evil 5 (شیطان مقیم) اشاره کرد. این بازی در سال ۲۰۰۹ برای کنسول‌های PS3، Xbox 360، و نیز رایانه‌های شخصی به بازار آمد. سازنده این بازی شرکت ژاپنی Capcom است که در ساخت سری بازی‌های رزیدنت اویل دارای شهره است.

سیاست‌گذاری شرکت‌های سازنده در نسل فعلی کنسول‌های بازی به گونه‌ایست که آنها پس از عرضه بازی دست به انتشار بخش‌های جدیدی از آن می‌زنند که به DLC معروف است. در واقع DLCها بخش‌های جدید قابل دانلودی هستند که بازی‌باز باید از سایت بازی و با پرداخت پول آنها را دانلود کند تا بتواند به بازی این بخش‌های جدید بپردازد.

در یکی از DLCهای بازی رزیدنت اویل ۵ قسمتی وجود دارد که در آن یک جلد قرآن مجید دیده می شود. وجود قرآن در این بازی در واقع حاکی از آن است که دشمنان شما -که شر بوده و باید از بین روند و شیطان در آنها نفوذ کرده است- قرآن مطالعه می‌کنند که خود به نوعی اشاره به مسلمانان دارد. در این بازی حتی کاربر می‌تواند به این قرآن شلیک کرده و به آن توهین کند.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

www.MASAFPORTAL.com

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=



:: موضوعات مرتبط: یهود و ماسون، یهود، ماسون، ،

برچسب‌ها: اویل, اویل6, بازی, بازی اویل,
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 19 شهريور 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

به گزارش خبرنگار فرهنگي «خبرگزاري دانشجو»، زمانی که موجودیت رسانه ها به طور جدی و در سطح وسیع در جوامع بشری شدت یافت، کانون توجه سیاست مداران و سرمایه گذاران قرار گرفت. هویت تبلیغاتی و اثرگذاری رسانه ها تا آنجا در جوامع بشری مورد توجه قرار گرفتند که رشته های آکادمیک و دانشگاهی به بحث و بررسی پیرامون چیستی رسانه و مدیریت رسانه ای پرداختند.

با گذشت زمان، تنوع و کمیت رسانه ها آنچنان چشم گیر شد که تمام قشرهای جامعه را مخاطب خود قرار داد تا آنجا که می توان اذعان داشت که در سال هایی نه چندان دور مصادیق جدی رسانه در ایران تنها به رادیو و روزنامه محدود می شد، اما اکنون رسانه ها طیفی وسیع و گسترده ای از مردم را مخاطب خود قرار داده اند.

به عنوان مثال در 50 سال گذشته کودکان شش- هفت ساله ارتباط تنگاتنگی با رسانه و تولیدات آن نداشتند، اما اکنون با توجه به گستردگی تولیدات و تنوع رسانه های دیجیتالی از جمله بازی های از قبیل پلی استیشن و کلا بازی های دیجیتالی، کودکان و نوجوانان از مخاطبان جدی و اصلی این صنعت هنری قرار گرفته اند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: یهود و ماسون، ،

برچسب‌ها: بازی, اثرات بازی, بازی خوشنت زا, خشونت,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 19 شهريور 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

Farsi1 tv.png

شبکه ماهواره ای "فارسی وان" از ابتدای ماه رمضان تغییراتی را در برنامه های خود به وجود آورده و به هنگاماذان نیز اذان به سبک شیعیان را پخش می کند. به نظر می رسد این فعالیت ها از چنین شبکه ای برای جذب خانواده های مذهبی به این شبکه و تاثیر بر آن ها باشد.

همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و گرم شدن تنور برنامه های تلویزیونی متناسب با این ایام، شبکه ماهواره ای "فارسی وان" وارد رقابت با سازمان صدا و سیما شده و ضمن ارائه برنامه های نمایشی ویژه این ایام، اقدام به پخش دعا، نیایش و اذان در لحظات ملکوتی منتهی به افطار می کند.
جالب اینجاست که اذان پخش شده از این شبکه به سبک و سیاق شیعیان بوده و نام مقدس حضرت علی(ع) هم در اذان آورده شده است.

اما این اقدام نه اولین بار و نه اولین گام این شبکه، در جهت شکستن دژ خانواده ایرانی است.


 



:: موضوعات مرتبط: یهود و ماسون، یهود، ماسون، ،

برچسب‌ها: فارسی وان, ماه رمضان, فارسی,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 19 شهريور 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور