صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

سامانه فجر 5 در حال شلیک

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق، چند روز از آغاز درگیری ها بین رزمندگان فلسطینی و ارتش رژیم اشغالگر قدس گذشته و در این چند روز رزمندگان مقاومت چندین ابتکار و حرکت تحسین برانگیز و جالب در بعد تسلیحات داشته که باعث ایجاد ترس و وحشتی غیر قابل وصف در بین صهیونیستها شده است. نباید از نطر دور داشت که رسیدن موشک های مبارزان فلسطینی به تل آویو و فراتر از آن، دستاورد کوچکی نیست که علی رغم همه محدودیت ها و تدابیر شدید صهیونیست ها به نتیجه رسیده است.

به ادامه مطلب بروید...




ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 28 آبان 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

امروز می خواهیم چند تا فیلتر شکن برای شما معرفی کنیم این فیلتر شکن ها صد در صد کار می کند و تضمینی و کاملا رجستری شده است و شما می توانید بدون هیچگونه شک و تردیدی استفاده کنید البته همیشه در نظر داشته باشید که این روزها فیلترشکن های تقلبی و نوظهور زیادی وجود دارد که بسیار مخرب هستند و سیستم شما رو به هم می ریزند و به هدفی هم که دارید نمی رسید و بجای اینکه فیلترشکنی بکنند....

 




برچسب‌ها: فیلتر شکن, vpn, وی پی ان, وی پی ان رایگان,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 28 آبان 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، برنامه گفتگوي ويژه خبري شب گذشته با حضور "ناصر ابوشريف" نماينده جهاد اسلامي در تهران و "اسداللهي" کارشناس ارشد مسائل خاورميانه به بررسي رمز پايداري مقاومت اسلامي در برابر رژيم صهيونيستي پرداخت.

ابو شريف در ابتداي اين برنامه گفت: آنچه ما را از ديگر ملت‌ها متمايز مي‌کند اراده، مقاومت ملي و پايداري است.

وي با اشاره به اينکه ملت فلسطين، در جنگ نابرابر با رژيم صهيونيستي قرار دارد، افزود: نزديک 2 ميليون اسرائيلي با شليک موشک‌هاي مقاومت به مخفي‌گاه‌ها فرار کرده‌اند و در غزه نيز شاهد تشييع پيکرهاي شهدا بوده‌ايم.

ابوشريف در پاسخ به مجري برنامه که از وي پرسيد غزه از جهت جغرافيايي چگونه است، گفت: غزه پرتراکم‌ترين منطقه در دنيا از نظر جمعيت است.

وي با اشاره به گفته‌هاي سيد حسن نصرالله مبني بر اينکه اسرائيل از تار عنکبوت‌ هم سس‌تر است، خاطرنشان کرد: غزه در منطقه کوچکي از لحاظ وسعت واقع شده است، به طوري که برخي از مناطق، چهار کيلومتر با رژيم صهيونيستي فاصله دارد و نظاميان رژيم صهيونيستي در اطراف نوار غزه مستقر هستند، اما نمي‌توانند داخل اين نوار شوند.




برچسب‌ها: مقاومت, موشک, اسرائیل,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 28 آبان 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

بسم الله الرحمن الرحیم

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

اعمال شب اول ماه محرم

1ـ نماز: اين شب چند نماز دارد كه يكي از آنها به شرح ذيل است:

دو ركعت، كه در هر ركعت بعد از حمد يازده مرتبه سوره‌ توحيد خوانده شود.

در فضيلت اين نماز چنين آمده است:

«خواندن اين نماز و روزه داشتن روزش موجب امنيّت است و كسي كه اين عمل را انجام دهد، گويا تمام سال بر كار نيك مداومت داشته است.»(5)

2ـ احياي اين شب.(6)

3ـ نيايش و دعا.(7)

به ادامه مطلب بروید...




برچسب‌ها: اعمال ماه محرم, محرم, اعمال,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 28 آبان 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

 

سخنان بزرگان غیر مسلمان در مورد امام حسین (ع)

 

مهاتما گاندی (رهبر استقلال هند): اگر هندوستان بخواهد یك كشور پیروز شود، باید از زندگی امام حسین پیروی كند.

 

محمدعلی جناح (قاعداعظم پاكستان): به عقیده من تمام مسلمین باید از سرمشق (امام حسین) این شهیدی كه خود را در سرزمین عراق قربانی كرد، پیروی كنند.

 

توماس كارلایل (فیلسوف و مورخ انگلیسی): بهترین درسی كه از واقعه كربلا می گیریم، این است كه حسین و یارانش، ایمان استوار به خدا داشتند.

 

پروفسور ادوارد براون (شرق شناس انگلیسی): آیا قلبی پیدا می شود كه وقتی درباره كربلا سخن می شنود، آغشته به حزن و اندوه نشود؟

 

موریس دوكبری (اندیشمند فرانسوی): بیایید ما هم از زیردستی یزیدیان به نوعی خلاصی یابیم و مرگ باعزت را بر زندگی باذلت ترجیح دهیم، زیرا مرگ باعزت و شرافت بهتر از زندگی باذلت است.

 

پروفسور ماربین (فیلسوف و خاورشناس آلمانی): من معتقدم كه رمز بقا و پیشرفت اسلام و تكامل مسلمانان به خاطر شهید شدن حسین(ع) و آن رویدادهای غم انگیز می باشد.

 

بولس سلامه(نویسنده و شاعر مسیحی لبنانی): شب هایی كه بیدار بودم یك بار برای مدتی طولانی به جهت علاقه ای كه به آن دو بزرگوار – امام علی و امام حسین(ع) - داشتم، گریستم سپس شعر علی و حسین را سرودم.

 

عباس محمود عقاد (نویسنده و ادیب مصری): جنبش حسین، یكی از بی نظیرترین جنبش های تاریخی است كه تاكنون در زمینه دعوت های دینی یا نهضت های سیاسی پدیدار گشته است.

 

گابریل آنگری (نویسنده فرانسوی): آرامگاه حسین در كربلا بعد از كعبه، بدون تردید دومین زیارتگاه مسلمانان است. جنایت كربلا وحشت انگیز و غیرانسانی بود.

 

عبدالرحمن شرقاوی(نویسنده مصری): حسین(ع)، شهید راه دین و آزادگی است. نه تنها شیعه باید به نام حسین ببالد، بلكه تمام آزادمردان دنیا باید به این نام شریف افتخار كنند.

 

ابن ابی الحدید (دانشمند و شاعر عراقی): مانند حسین چه كسی را سراغ دارید به راستی این مرد مافوق بشر كیست كه لحظه ای پستی را نمی پذیرد و با اختیار خود در برابر ستمگران سر تعظیم فرود نمی آو رد.

 

 

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

 

www.masafportal.com

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=




برچسب‌ها: امام حسین, سخنان بزرگان غیر مسلمان در مورد امام حسین (ع), عباس محمود عقاد , بولس سلامه, توماس كارلایل,
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 28 آبان 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

به نام خدایی که در این نزدیکی است...

  ادوات جنگ نرم

(گذری کوتاه بر سیر شکل گیری جنگ نرم و تهاجم فرهنگی )

 

پیشگفتار:

نگاهی کوتاه به تحولات تاریخی رسانه ها در آستانه قرن 21 نشانگر آن است که تفکر انسان تا چه حد به ابزار های ارتباطی، از زبان به عنوان نخستین وسیله ارتباطی گرفته تا ابزارهای پیچیده انتقال اطلاعات مانند خطوط الکترونیکی و نیز ماهواره های فضایی مدیون است.

ارتباط در مفهوم عام خود،مجموعه ی پیچیده و سازمان یافته ای است که جنبه های انسانی و تکنولوژیک آن از یکدیگر تفکیک ناپذیر است.تغییرات روز افزون در حوزه ارتباطات،اعتقاد انسانهای آگاه و متعهد را به پیشرفت تکامل اجتماعی و اعتقاد راستین آنها را به بهسازی جوامع بشری بیشتر می سازد و انسانهای پویشگر متعهد را در سطوح مختلف با دستاوردهای نظامهای نوین ارتباطی و بحران های ناشی از آنها آشناتر می سازد و در مجموع این باور را درآنها ایجاد می کند که تنها اندیشیدن در این زمینه کافی نیست و می بایست از طریق رویارویی با واقعیات عینی و برنامه ریزی نابسامانیها را سر و سامان داد.در چنین وضعیتی،جوامع انسانی بویژه کشورهای جهان سوم که وسایل نوین ارتباطی در آنها بومی نیستند،باید با واقع بینی بیشتری با آنها برخورد کنند.از این رو باید در این نوع جوامع در سه حوزه وسیع کوشش فراوان انجام گیرد:

1.شناخت ماهیت و عملکرد رسانه هایی که پیوسته در حال تغییرند

2.تعیین نیازهای فرهنگی مخاطب در جامعه خودی

3.چگونگی برخورد گریزناپذیر با پیامهای دم افزون رسانه های جمعی بیگانه که گاه متفاوت و متعارض اند و استفاده مطلوب از آن بخش از صنایع فرهنگی آنها  می توانند مایه  ترقی و پیشرفت کشور های جهان سوم  شوند.




برچسب‌ها: جنگ نرم, جنگ روانی, ابزار,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 27 آبان 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

سایت‌های مستهجن وجود دارند. چه به ما بربخورد و چه برنخورد این سایت‌ها به زبان فارسی هم وجود دارند و آمارهای غیر رسمی نشان می‌دهد که مشتری هم دارند. با پاک کردن صورت مسئله چیزی عوض نمی‌شود. همشهری مثبت در پرونده‌ای به بررسی سایتهای مستهجن، اعتیاد به آنها و راه‌های مقابله با این آسیب روانی می‌پردازد این نشریه در بخشی از مطلب خود با عنوان "شاید برای شما هم اتفاق بیافتد" آورده است.

هرزه‌نگاری اینترنتی مقدمه یک بیماری فراگیر روان‌شناختی به نام اعتیاد جنسی است. چندین محقق روان‌شناس ابعاد مختلف این مشکل را بررسی کرده‌ و مراحل مختلف هرزه‌نگاری را شرح داده‌اند. در این گزارش می‌خواهیم این مراحل پیش رونده را شرح دهیم تا هم شما از عوارض آن آگاه شوید و انگیزه بیشتری برای پیشگیری داشته باشید و هم با راه‌های درمان آن آشنا شوید.


 

 
مرحله اول: اعتیاد؛ وابستگی آن‌لاین
اولش این جوری است که شما برای کنجکاوی به یکی از سایت‌های مستهجن که لینک‌هایشان این طرف و آن طرف زیاد ریخته‌اند، مراجعه می‌کنید. اما این پایان ماجرا نیست. این تصاویر و متن‌ها آن قدر قدرت تخیل شما را به کار می‌اندازند که شما بار‌ها و بارها، دوباره و دوباره به آن سایت‌ها مراجعه می‌کنید. فرد در ذهن خودش این تصویرها و داستان متن‌ها را بارها و بارها در ذهن خود تصور می‌کند و تحریک می‌شود.
 
جالب اینجاست که افراد تحصیل‌کرده و با هوش، شاید به خاطر قدرت تصور بالاترشان در مقابل این سایت‌ها آسیب‌پذیرترند. خلاصه اینکه یک دفعه فرد به خودش می‌آید و می‌بیند که واقعا به این سایت‌ها معتاد شده است. دقیقا مانند مصرف‌کننده‌های مواد، معتادان به این سایت‌ها هم دیگر با دیدن مثلا یک عکس یا فیلم در شبانه روز راضی نمی‌شوند و وقت بیشتر و بیشتری را صرف تصاویر مستهجن و مستهجن‌تر می‌کنند و البته کم‌کم عوارض این اعتیاد گریبان خانواده و شغل فرد را هم می‌گیرد.

به ادامه مطلب بروید




برچسب‌ها: سایت مستتهجن, فیلم های س, عواقب,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 27 آبان 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

بسم الله الرحمن الرحیم

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

منزل به منزل با کاروان تا نی نوا

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

کاروان

امام در طی مسیر مکه تا کربلا حدود بیست منزل را پشت سر گذاشت که به اختصار به شرح برخی از آن می پردازیم:

وادی العتیق

امام علیه السلام روز شنه- دوازدهم ذیحجه – به آنجا رسیدند.در این مکان عون و محمد،فرزندان عبدالله بن جعفر طیار نیز به ایشان پیوستند.

وادی صفراء

ورود امام حسین علیه السلام در این منزل مصادف با روز یکشنبه سیزدهم ذیحجه بود.در این منزل مُجمَّع و عبّاد نیز به امام پیوستند.

ذات عِرق

روز دوشنبه،چهاردهم ذیحجه.ریاشی از قول راوی نقل کرده است که امام را دیدم در بر درب خیمه تکیه نموده در حالی که نوشته ای قرائت می کرد.زمانی که از علت حضورشان جویا شدم فرمودند:"...اینها نامه های اهل کوفه است،ولی همین صاحبان نامه ها مرا خواهند کشت وچون چنین کنند هر فعل حرامی را بدون بیم از عذاب الهی انجام دهند و در این حال خدا کسی را بسوی آنها خواهد فرستاد و آنها را از دم تیغ خواهد گذرانید..."

الحاجر من بَطن الرمة

محل تلاقی راه بصره و کوفه. روز پانزدهم ذیحجه- سه شنبه – امام علیه السلام قیس بن مسهر را به همراه نامه ای به کوفه فرستاد.مضمون نامه این بود:"بسم الله الرحمن ارحیم از حسین بن علی بسوی برادرانش از مومنین و مسلمین،سلام علیکم،من خدای یکتا را حمد می کنم،اما بعد،نامۀ مسلم بن عقیل به دست من رسید و او به من خبر داده از حسن رأی و تصمیم اشراف و اهل مشفرت شما بر یاری کردن ما و طلب حق ما و من از خدای متعال مسئلت میکنم که در حق ما احسان نموده و شما را اجری بزرگه عطا فرماید.من روز سه شنبه هشتم دیحجه از مکه بیرون آمدم.وقتی فرستادۀ من نزد شما رسید در کار خود شتاب کنید و هرچه لازمۀ کار است تدارک کنید که در همین روزها من خواهم رسید ان شاالله،والسلام علیکم و رحمةالله."

 الاجفُر

پنجشنبه،هفدهم ذیحجه.در این مکان عبدالله بن مطیع عدوی با امام ملاقات کرد و علت حضور امام را جویا شد.امام در پاسخ چنین فرمودند:"پس از مرگ معاویه،مردم عراق به من نامه نوشتند و مرا دعوت نمودند."

خزیمیّه

جمعه،هجدهم ماه ذیحجه.امام یک شبانه روز در این منزل توقف کردند.

شقوق

یکشنبه،بیستم ذیحجه.در این منزل فردی که از کوفه می آمد از ایشان علت ادامۀ مسیرشان را به سوی کوفه جویا شد؛زیرا این کوفیان بودند که مسلم را به شهادی رساندند.پس امام در پاسخ به او این اشعار را انشاد فرمودند:

"اگر دنیا نفیس و گرانبهاست،بهشت که محل پاداش الهی است گرامی تر وگرانبها تر است.اگر نتیجۀ گردآوری اموال بجا گذاردن آنهاست،چرا جوانمرد به آن بخل ورزد؟اگر رزقها برای آدمیان مدر شده،هرچه حرص در کسب روزی کمتر اشد زیباتر استاگر بدنها برای مرگ آفریده شده اند،کشته شدن آدمی در راه خدا افضل است."

تماس با ما

 




برچسب‌ها: کربلا, یاران امام حسین,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 27 آبان 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

پاسخ آیت‌الله بهجت به شبهه وهابی‌ها در توسل به اهل بیت(ع)

خبرگزاری فارس: آیت‌الله العظمی بهجت می‌فرماید: آیا می‌شود چیزی شرک باشد و استثنائاً در شرع وارد شده باشد؟ اگر پیغمبری قائل به شرک باشد و دعوت به شرک کند، آیا کسی سخن او را باور می‌کند؟!

خبرگزاری فارس: پاسخ آیت‌الله بهجت به شبهه وهابی‌ها در توسل به اهل بیت(ع)

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه فارس، حضرت آیت‌الله العظمی بهجت(ره) در کتاب «پرسش‌های شما، پاسخ‌های آیت‌الله بهجت» در پاسخ به این سؤال که چرا وهابی‌ها بوسیدن ضریح و توسل به اولیای الهی را شرک می‌دانند؟ می‌فرمایند:

«ابن تیمیه» که بوسیدن ضریح و توسل به اولیای خدا را شرک و حرام می‌داند، به خود اشکال می‌کند که اگر به ما بگویید: پس چه طور استلام حجرالأسود و تقبیل و بوسیدن و تبرک به آن در حج، و نیز طواف کردن بر گرد بیت‌الله الحرام، از پیغمبر اکرم (ص) مأثور و سنت است؟ در جواب می‌گوییم: «هکذا وردا!»؛ در شریعت چنین وارد شده است!‌

آیا می‌شود چیزی شرک باشد و استثنائاً مشروع بوده و در شرع وارد شده باشد؟! اگر پیغمبری قائل به شرک باشد و دعوت به شرک کند، آیا کسی سخن او را باور می‌کند؟! آیا شرک فقط در خصوص حجر‌الأسود و طواف مانعی ندارد؟!

و آیا اساساً شرک (که نقلا ممتنع است) قابل تخصیص است؟! طواف کردن بر گرد خانه‌ خدا که از سنگ است هم همین طور، زیرا تعظیم یک سنگ و چرخیدن بر دور احجار و تعظیم آن‌ها به نظر شما شرک و کفر است ولی مستثنی است.

آیا خدا و رسول که ما را به حج و طواف خانه‌ خود - که از اعظم واجبات و مراتب بندگی در اسلام است - دعوت کرده‌اند، به شرک و کفر دعوت کرده‌اند؟! و آیا خود پیغمبر هم در طواف خانه‌ خدا و استلام حجر به نوعی شرک و کفر مرتکب و معتقد بوده است؟! آری، ائمه و شیوخ المسلمین که «یطاعون و لا یعصون» (از آن‌ها طاعت می‌شود و هرگز از آنان نافرمانی نمی‌شود) این گونه سخنان را می‌گویند!

اگر کسی کافر باشد و از طرفی به اهل بیت (ع) هم محبت داشته باشد سودی برای او خواهد داشت؟!

 

منبع : خبرگزاری فارس



:: موضوعات مرتبط: یهود، ماسون، ،

برچسب‌ها: وهابیت, آیت الله, بهجت,
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 7 آبان 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور