صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

برنامه بفرمایید شام که که از شبکه بهائی  من و تو (همجنسگراها) پخش می شود قصد دارد سبک زندگی غربی را به مخاطبان خود تحمیل کند. این برنامه اوایل در قالب بحث و گفتگو و خنده بوده ولی بعد از اینکه جایگاه خودش را پیدا کرد شروع به خط دادن به بینندگان نمود که در آن بحث ها و حرف های از قبل کار شده را القاء می کند برای ترویج  سبک زندگی غربی.
این برنامه جدیداً تبلیغ وسیعی برای خوردن گوشت خوک به همراه مشروب را شروع نموده است.
به عنوان مثال در یکی از برنامه های بفرمایید شام میزبان به مهمان می گوید: من این ژله را با روغن حلال درست کرده ام. میزبان ادامه می‌دهد اکثر ژله ها با روغن خوک درست می‌شوند و من این را با روغن حلال درست کرده ام. مهمان هم با لحنی تحقیر آمیز می گوید: من اصلاً با خوردن روغن و گوشت خوک هیچ مشکلی ندارم خیلی هم دوست دارم و همیشه می‌خورم.
دانشمندان روس خرید و فروش گوشت خوک را در شهر های روسیه ممنوع اعلام کرده اند و حتی این ممنوعیت در خیلی از کشورهای اروپایی اعمال می شود و مصرف گوشت خوک بیشتر در کشور های امریکای جنوبی و شمالی مصرف می شود. اما در فیلم ها و سریال هایی که از شبکه هایی مثل فارسی وان و من و تو پخش می شود بسیار واضح  تبلیغ خوردن گوشت خوک به همراه شراب انجام می شود.
از نظر دانشمندان خوک حیوانی کثیف است و در امور جنسی فوق العاده بی تفاوت و لاابالی است و و علاوه بر تأثیر غذا در روحیات که از لحاظ علمی ثابت شده تأثیر گوشت خوک در خصوص لاابالی گری در مسائل جنسی مشهود است.
خوک حیوانی است که اجازه می دهد نر های دیگر با جفتش نزدیکی کنند و خودش هم با لذت می ایستد و این صحنه را نگاه می کند. زمان جفت گیری این حیوان به بیش از 50 دقیقه می رسد. (قرص هایی که در داروخانه ها برای ...)
توله های خوک ها بخاطر همین لاابالی گری پدر مشخصی ندارند که مشکل امروز جامعه غرب نیز همین است، فرزندان بی هویتی که پدرانشون معلوم نیست و طبق اعلام خود آمریکایی ها از هر 5 نفر 3 نفر این مشکل را دارند. بی غیرتی و بی تفاوتی به مسائل ناموسی امروز حرف اول را در غرب می زند. جایی که غذای اصلی آنها گوشت خوک است.

خوک شبیه ترین بدن را به انسان دارد به همین دلیل انگل های موجود در بدن این حیوان به راحتی به انسان منتقل می شود. این مشکل ابتدا در جنگ جهانی دوم در بین سربازان آلمان کشف شد و پزشکان آلمانی خیلی زود متوجه این موضوع شدند و گوشت خوک را از فهرست غذایی سربازهایشان حذف کردند.
گوشت خوک انسان را مانند خود این حیوان لابالی و بی غیرت می کند اما فاجعه اصلی خوردن گوشت این حیوان اسهال خونی، یرقان عفونی، بیماری باد سرخ که به صورت لکه های سرخ و دردناک همراه با سوزش شدید روی دست ها ظاهر می شود، درد های مختلف مفصلی و مسمومیت هایی که به علت میزان چربی زیاد و اسید اوریک موجود در گوشت خوک ایجاد می شود و نکته جالب اینجاست که خوک حتی از خوردن مدفوع خود هیچ ابایی ندارد، مانند مریلین منسون خواننده متال و راک آمریکایی که روی صحنه اجرا مدفوع خودش را خورد و به شهرت رسید. این است سبک زندگی غربی.
معده خوک لانه اقسام میکروب هااست که به گوشت، خون و شیر سرایت می کند و مدت زمانی که این غذا را هضم می کند چهار ساعت بیشتر نیست. به علت تک معده بودن خوک و به خاطر همین ضعف دستگاه گوارش این حیوان نمی تواند سموم را از بدن خود دفن کند و این سموم در چربی این حیوان ذخیره می شود.
دکتر اندرسون بیماری لاعلاجی که به انسان از خوک منتقل می شود را در تلویزیون آمریکا معرفی می کند. بیماری مرسا که در مقابل آنتی بیوتیک ها مقاوم است و این بیماری سالیانه جان 18000 آمریکایی را می گیرد که تعداد قربانی ها بیش از تعداد کشته شدگان بیماری ایدز است. دکتر اندرسون می گوید نکته مهم این است که اول انجیل به ما این هشدار را داده است. در انجیل آمده است:" همانا خوک نجس است، نه گوشت آن را بخورید نه به جسد مرده اش دست بزنید"

منبع:معبر سایبری فندرسک



:: موضوعات مرتبط: روشنگری، جنگ نرم، سینما و رسانه، ،

برچسب‌ها: گوشت خوک, بفرمایید شام, ماهواره, سبک زندگی غربی,
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 6 آبان 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

هوگو چاوز و فرقه جدید مشایی

"عماریون"- قاسم روانبخش در مصاحبه با یالثارات، مشایی را فرد بسیار خطرناکی همانند محمدعلی باب توصیف کرد.

به گزارش یالثارات، قاسم روانبخش با اشاره به هشدار آیت​الله مصباح یزدی، در مصاحبه​ای با این نشریه اظهار داشت: خطر مشایی در حد فرقه محمدعلی باب است. چرا که بحث مطرح شده توسط وی مبنی بر مدیریت مستقیم امام زمان(عج ) است. اما یک نگرانی وجود دارد و آن اینکه در آینده، رئیس​جمهور خدمات دولت خدمتگزار را منتسب به شخص مشایی کند.

ووی با بیان اینکه مشایی یک فراماسونر است که باید بازداشت شود، گفت: یکی از مبانی فراماسونری اومانیسم انسان گرایی است که در سخنان مشایی موج می​زند و متاسفانه در این اواخر بر محتوای سخنرانی رئیس​جمهور نیز تاثیر گذاشته است. بنده به نطق آقای احمدی​نژاد در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب اشاره می​کنم که ایشان در یک نطق کوتاه ده​ها بار به واژه مبتنی بر انسان اشاره داشته است و اشارات قبلی ایشان به حکومت اسلامی به طور چشمگیری تکرار شده است.



:: موضوعات مرتبط: فرقه ضاله، روشنگری، ،

برچسب‌ها: فرقه مشایی, فرقه انسانی, هوگو چاوز, بازگشت هوگو چاوزرهبر,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

«انتخابات آزاد»

عنوان انتخابات آزاد را اولین بار برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۲ ٬اکبر هاشمی رفسنجانی در شهریور ۱۳۹۱استفاده کرد٬سپس اصلاح طلبان و بعد از آن منتقدان دولت و در آخر جناح اصولگرا حاکم از در داخل ایران٬سپس در خارج از ایران نیز از آن سحن برده شد. این واژه واکنش‌های مختلفی را در داخل ایران داشته است. هدف کلیه گروه‌های مزبور از این عنوان متفاوت است.

انتخابات آزاد

 

 



:: موضوعات مرتبط: روشنگری، انتخابات، ،

برچسب‌ها: انتخابات آزاد, فتنه92, فتنه88,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 7 ارديبهشت 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

عروسک‌های جنسی،الگوی مخرب نوجوانان

http://farhangnews.ir/sites/default/files/content/images/story/91-10/17/q87kae14.jpg

غرورهای جنسی و جسمی جوانی اگر با آگاهی کامل در کنترل افراد نباشد و با حالتی منفعلانه خود را به رسانه‌ها واگذار کند ممکن است مورد سوء استفاده صیادان تجارت جنسی قرار بگیرد.

گروه فرهنگي تعاملانجمن روان پزشکی آمریکا اعلام کرد، تبلیغات و تصاویر رسانه ای دختران را تشویق می‌کند تا بر ظاهر و جنسیت خود متمرکز شوند، این امر موجب تخریب سلامت روحی و روانی نسل در حال رشد می شود.
بررسی‌ها شامل رسانه های مختلف، از تلویزیون و فیلم‌های سینمایی گرفته تا ترانه‌ها می‌شود.
نگاهی به دید تبلیغاتی لباس عروسک‌های عریان برای بچه های دبستانی، و تاثیر صعنت هدفدار ساخت اسباب بازی بر احساسات نوجوانان برانگیخته شده و نیز هجمه بمباران تبلیغاتی ماحصلی جز بروز رفتارهای مخاطره آمیز در کودکان  و نوجوانان نداشته است.
محققان دریافت اند که چنین تصاویری ممکن است باعث شود دختران به بدن خود به دید جنسی بنگرند.
تام رابرتز، یکی از اعضای گروه پژوهنده و همچنین استاد روانشناسی کالج کلورادو اسپرینگز، می‌گوید:«کثرت شواهد دلیلی برای نگرانی در مورد تصاویر دارای گرایش‌های جنسی و پیامدهای ذهنی حاصل از آن برای دختران فراهم می‌کند

 

مطالعات جداگانه مشکلاتی را مربوط به اختلالاتی در غذا خوردن، عزت نفس پایین و افسردگی در این مورد نشان داده است، اما رابرتز می‌گوید هیچ مطالعه ای وجود نداشته که نشان بدهد این مشکلات تا چه حد «مستقیماً» مربوط به تصاویر جنسی در تبلیغات و رسانه های رایج است.

این قالب، جنسیتی شدن را به عنوان روی دادن یکی از این موارد تعریف می‌کند که »هنگامی که ارزش یک فرد تنها به خاطر جذبه یا رفتار جنسی اوست، تا حدی که سایر ویژگی‌های او نادیده گرفته می‌شود، و همچنین هنگامی که فردی خاصیت و ماهیتی جنسی پیدا می‌کند برای مثال، مانند شی ای برای استفاده جنسی فرد دیگری تربیت می‌شود
این گزارش عروسک‌های براتز را به طور خاص به عنوان «عروسک‌های دارای لباس‌های جنسی مانند دامن‌های کوتاه، لباس‌های توری، جوراب‌های ساق بلند و شال گردن‌های پوشیده از پر ذکر می‌کند».


:: موضوعات مرتبط: روشنگری، جنگ نرم، ،

برچسب‌ها: انتخابات آزاد, عروسک جنسی, عروسک مخرب, جنگ نرم,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 19 اسفند 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

آيا خدا را مي توان ديد ؟
رؤيت خداوند با چشم، غيرممكن است. زيرا چشم، يك ساختار مادى و جسمانى دارد و فقط از اشياء مادى مي تواند عكس بردارى كند، آن هم نه هرگونه جسم مادى بلكه فقط آن دسته كه منعكس كننده نور، با طيف خاصى باشند.
 
خدا
 
يعنى چشم حتى توانايى ديدن همه ى اشياى مادى را هم ندارد، چه رسد به موجودات غيرمادى (مانند فرشتگان) ، و چه رسد به وجود مقدس خداوند كه هيچ شكل و تصويرى و هيچ طول و عرض و ارتفاعى ندارد.
اين قبيل نديدن اختصاص به دنيا ندارد و در آخرت نيز با اين چشم مادى نمي توان خدا را ديد.
 
 لاتُدركهُ الابْصارُ                 چشم ها او را در نمى يابند 
و هوَ يُدركُ الابْصارَ             و اوست كه ديدگان را در مى يابد
وهوَ اللّطيفُ الْخبيرُ             و او لطيف آگاه است 
انعام،103
 
اما مرتبه اى از ديدن وجود دارد كه مرتبه ى متعالى است و نه تنها امكان پذير است،بلكه از برترين هدف هاى زندگى مى باشد.اين مرتبه،به وسيله ى «قلب» است.
امام صادق (ع) به يكى از ياران خود،درباره ى اين خبر كه رسول خدا (ص) پروردگار را مشاهده كرد و مؤمنان نيز پروردگار را مشاهده مي كنند، فرمود:
«جدّم،كه درود خدا بر او و خاندانش باد، هيچ گاه پروردگارش را با چشم ظاهر نديد. اما بدان كه ديدن بر دو قسم است: ديدن با قلب و ديدن با چشم. كسى كه منظورش از رؤيت، ديدار قلبى است، درست گفته است. اما كسى كه رؤيت را ديدار با چشم بداند، به خدا و آياتش كفر ورزيده. زيرا رسول خدا (ص) فرموده است:كسى كه خدا را با مخلوقاتش شبيه سازد، حقيقتاً كافر است.»
سپس امام (ع) ادامه داد: « من از پدرم شنيدم كه ايشان از پدر خود و او نيز از امام حسين (ع) چنين نقل كرد كه فرمودند: از اميرالمؤمنين (ع) پرسيده شد: اى برادر رسول خدا، آيا پروردگارت را ديده اى؟
و ايشان فرمودند: چگونه پرستش نمايم كسى را كه نديده ام؟ چشم ها وى را از طريق مشاهده نديده است، اما دل ها با حقايق ايمان ديده اند.»
سعدى شيرازى نيز با الهام گرفتن از قرآن كريم كه مى فرمايد خداوند از شاهرگ گردن نيز به ما نزديك تر است، دورى از جمال حق را به كاهلى ها و كوتاهى هاى خود نسبت مي دهد و مي گويد:
دوست نزديك تر از من به من است
وين عجب تر كه من از وى دورم
چه كنم با كه توان گفت كه دوست
در كنار من و من مهجورم
منابع:
كفاية الاثر،انتشارات بيدار
 شعر پايانى از كليات سعدى
 



:: موضوعات مرتبط: روشنگری، ،

برچسب‌ها: خدا را می توان دید, دیدن خدا, احادیث دیدن خدا,
نوشته شده در تاريخ شنبه 5 اسفند 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

از آن طرف فیلتر می کنند از این طرف وی پی ان می فروشند!!!!؟

چند وقتی هست یه سایت رسمی باز شده به نام vpn.ir که به صورت رسمی وی پی ان میفروشه. و جالبه تو قوانین خرید نوشته:«این VPN جهت دور زدن فیلترینگ نیست.» پس این وی پی ان برای چیه؟

اندازه واقعی تصویر رو تصویر کلیک کنید.

حالا یکی به من بگه اگه وی پی ان میفروشید چرا فیلتر می کنید؟
چرا نوشتید برای دور زدن فیلتر نیست؟
اگه برای مبارزه با فیلتر نیست پس برای چیه؟
تنها علتی که داره ........

 



:: موضوعات مرتبط: متفرقه، روشنگری، ،

برچسب‌ها: وی پی ان, فروش وی پی ان, vpn, سایت رسمی وی پی ان راه اندازی شد,
نوشته شده در تاريخ جمعه 4 اسفند 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

متن کامل سخنرانی 28 بهمن رهبر
 
سخنرانی رهبر

 
خوشامد عرض ميكنم به همه‌ى شما برادران عزيز، خواهران عزيز، جوانان عزيز؛ مخصوصاً خانواده‌هاى معزز شهدا، دانشوران، علما، مسئولان، كه اين راه دور را طى كرديد و هديه‌ى ارزشمند محبت و لطف و پيام استقامت مردم عزيز آذربايجان را به اين مناسبت به اينجا آورديد. اميدواريم خداوند متعال به همه‌ى شما لطف كامل و فراوان و رحمت شامله عنايت فرمايد. و همين جا به وسيله‌ى شما برادران و خواهران عزيز سلام عرض ميكنم به همه‌ى مردم آذربايجان و تبريز، مرد و زن مؤمن؛ كه حقيقتاً حضور آذربايجان و تبريز و ديگر شهرهاى آن منطقه، در همه‌ى دورانهاى گذشته‌ى ما، از صد سال، صد و پنجاه سال قبل تا امروز، در حركت ملت ايران، تعيين‌كننده بوده است. امروز هم همين جور است. شماها هستيد كه با همت خودتان، با غيرت خودتان، با ايمان خودتان، با عزم راسخ خودتان، توانسته‌ايد عزت اين كشور و اين ملت را در مقابل دشمنان حفظ كنيد. هر روز هم كه گذشته است، جلوه‌ى آذربايجان در عرصه‌هاى گوناگون بيشتر شده است. سى و پنج سال از ۲۹ بهمن سال ۵۶ ميگذرد. آذربايجان، امروز از جهت ايمان، استقامت، بصيرت و ايستادگى، حتّى از آن دوران مهم و سرنوشت‌ساز هم جلوتر است. اين همه توطئه، اين همه بدخواهى براى جدا كردن احساسات بعضها و بخشهاى مختلف اين ملت، اثرش درست بعكس بوده است. شما بوديد كه توانستيد هميشه پيشگام و پيشرو باشيد. در واقع شما هستيد كه لنگر آرامش اين كشوريد. در واقع آنطور كه شما در شعرتان گفتيد، بنده عرض ميكنم: «آرامِ دل ايران سيزلر سيز».(۱)
 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: رهبری، خبر، روشنگری، ،

برچسب‌ها: سخنرانی رهبر با مردم آذربایجان, متن سخنرانی رهبر در مورد مجلس, شرح خبر سخنرانی28بهمن رهبر, سخنرانی 28 بهمن رهبر, سخنرانی رهبر در مورد اختلافات مجلس, ,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 28 بهمن 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

رهبر :بنده فعلاً نصيحت ميكنم. اين كار، كار شايسته‌اى براى نظام جمهورى اسلامى نيست.

رهبر


قضيه‌اى در مجلس پيش آمد؛ قضيه‌ى بدى بود، قضيه‌ى نامناسبى بود؛ هم ملت را ناراحت كرد، هم نخبگان را ناراحت كرد. بنده‌ى حقير هم از دو جهت ناراحت شدم: هم خودم در مقابل اين قضايا احساس تأثر ميكنم؛ هم به خاطر ناراحتى مردم، انسان احساس تأثر ميكند. خب، رئيس يك قوه به استناد يك اتهامِ ثابت نشده و مطرح نشده‌اى در دادگاه، دو قوه‌ى ديگر را متهم كرد؛ اين كار بدى بود، اين كار نامناسبى بود؛ اينجور كارها، هم خلاف شرع است، هم خلاف قانون است، هم خلاف اخلاق است، هم تضييع حقوق اساسى مردم است. يكى از حقوق اساسى مهم مردم اين است كه در آرامش روانى و در امنيت روانى زندگى كنند؛ در كشور امنيت اخلاقى برقرار باشد. اگر يك فردى متهم به فساد است، نميشود به خاطر او انسان ديگران را متهم كند؛ حتّى اگر ثابت هم ميشد، چه برسد به اينكه ثابت نشده است، دادگاهى نرفته، محاكمه‌اى نشده. به استناد متهم كردن يك نفر، انسان بيايد ديگران را، مجلس را، قوه‌ى قضائيه را متهم كند؛ اين كار درست نيست، اين كار غلط است. بنده فعلاً نصيحت ميكنم. اين كار، كار شايسته‌اى براى نظام جمهورى اسلامى نيست. آن طرف قضيه هم، اصل اين استيضاحى كه در مجلس انجام گرفت، غلط بود. خب، استيضاح بايد يك فايده‌اى داشته باشد. چند ماه به پايان كار دولت، استيضاح يك وزير، آن هم باز با يك علت و دليلى كه مربوط به خود آن وزير نيست، چه معنى دارد؟ چرا؟ اين هم غلط بود. اين هم كه شنيدم در داخل مجلس كسانى حرفهاى نامناسبى بر زبان آوردند، اين هم غلط است. همه‌ى اين قضايا، قضاياى نامتناسبى است با نظام جمهورى اسلامى؛ نه آن متهم كردن، نه آن برخورد كردن، نه آن استيضاح. دفاعى هم كه رئيس محترم قوه از خودش كرد، آن هم يك قدرى زياده‌روى بود؛ لزومى نداشت.

حتما ادامه مطلب را بخوانید....



:: موضوعات مرتبط: رهبری، خبر، روشنگری، ،

برچسب‌ها: قسمتی از سخنرانی رهبر, سخنرانی رهبر در مورد درگیری مجلس, درگیری مجلس با دولت,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 28 بهمن 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

رهبر :بنده فعلاً نصيحت ميكنم. اين كار، كار شايسته‌اى براى نظام جمهورى اسلامى نيست.

رهبر


قضيه‌اى در مجلس پيش آمد؛ قضيه‌ى بدى بود، قضيه‌ى نامناسبى بود؛ هم ملت را ناراحت كرد، هم نخبگان را ناراحت كرد. بنده‌ى حقير هم از دو جهت ناراحت شدم: هم خودم در مقابل اين قضايا احساس تأثر ميكنم؛ هم به خاطر ناراحتى مردم، انسان احساس تأثر ميكند. خب، رئيس يك قوه به استناد يك اتهامِ ثابت نشده و مطرح نشده‌اى در دادگاه، دو قوه‌ى ديگر را متهم كرد؛ اين كار بدى بود، اين كار نامناسبى بود؛ اينجور كارها، هم خلاف شرع است، هم خلاف قانون است، هم خلاف اخلاق است، هم تضييع حقوق اساسى مردم است. يكى از حقوق اساسى مهم مردم اين است كه در آرامش روانى و در امنيت روانى زندگى كنند؛ در كشور امنيت اخلاقى برقرار باشد. اگر يك فردى متهم به فساد است، نميشود به خاطر او انسان ديگران را متهم كند؛ حتّى اگر ثابت هم ميشد، چه برسد به اينكه ثابت نشده است، دادگاهى نرفته، محاكمه‌اى نشده. به استناد متهم كردن يك نفر، انسان بيايد ديگران را، مجلس را، قوه‌ى قضائيه را متهم كند؛ اين كار درست نيست، اين كار غلط است. بنده فعلاً نصيحت ميكنم. اين كار، كار شايسته‌اى براى نظام جمهورى اسلامى نيست. آن طرف قضيه هم، اصل اين استيضاحى كه در مجلس انجام گرفت، غلط بود. خب، استيضاح بايد يك فايده‌اى داشته باشد. چند ماه به پايان كار دولت، استيضاح يك وزير، آن هم باز با يك علت و دليلى كه مربوط به خود آن وزير نيست، چه معنى دارد؟ چرا؟ اين هم غلط بود. اين هم كه شنيدم در داخل مجلس كسانى حرفهاى نامناسبى بر زبان آوردند، اين هم غلط است. همه‌ى اين قضايا، قضاياى نامتناسبى است با نظام جمهورى اسلامى؛ نه آن متهم كردن، نه آن برخورد كردن، نه آن استيضاح. دفاعى هم كه رئيس محترم قوه از خودش كرد، آن هم يك قدرى زياده‌روى بود؛ لزومى نداشت.

حتما ادامه مطلب را بخوانید....



:: موضوعات مرتبط: رهبری، خبر، روشنگری، ،

برچسب‌ها: قسمتی از سخنرانی رهبر, سخنرانی رهبر در مورد درگیری مجلس, درگیری مجلس با دولت,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 28 بهمن 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

رهبر انقلاب:شنيدم در داخل مجلس كسانى حرفهاى نامناسبى بر زبان آوردند، اين هم غلط است.

 

 

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب صبح امروز (شنبه) در ديدار بسيار پرشور هزاران نفر از مردم تبريز، در سخناني بسيار مهم به تشريح رفتار و گفتار غيرمنطقي دولتمردان امريكا در بحث مذاكره و تبيين رفتار منطقي ملت و نظام اسلامي در اين زمينه پرداختند و با تجليل مجدد از حضور پرشكوه و عزتمند ملت در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن، نكاتي را درباب مسئله اخيري كه در مجلس روي داد بيان كردند.


در اين ديدار كه در آستانه قيام 29 بهمن مردم تبريز در سال 1356، انجام شد رهبر انقلاب اسلامي با گراميداشت ياد و خاطره شهداي آن قيام، دين و ايمان ديني را معيار و ملاك و راهنماي حركت ملت ايران دانستند و افزودند: نمونه بارز تبلور اين حقيقت، مبارزات مردم آذربايجان در 150 سال اخير است كه همواره با پشتوانه ايمان ديني و پافشاري بر آن بوده است.

 



:: موضوعات مرتبط: رهبری، خبر، روشنگری، ،

برچسب‌ها: سخنرانی رهبر با مردم آذربایجان, سخنرانی 28 بهمن رهبر, سخنرانی رهبر در مورد اختلافات مجلس,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 28 بهمن 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور