صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

برنامه بفرمایید شام که که از شبکه بهائی  من و تو (همجنسگراها) پخش می شود قصد دارد سبک زندگی غربی را به مخاطبان خود تحمیل کند. این برنامه اوایل در قالب بحث و گفتگو و خنده بوده ولی بعد از اینکه جایگاه خودش را پیدا کرد شروع به خط دادن به بینندگان نمود که در آن بحث ها و حرف های از قبل کار شده را القاء می کند برای ترویج  سبک زندگی غربی.
این برنامه جدیداً تبلیغ وسیعی برای خوردن گوشت خوک به همراه مشروب را شروع نموده است.
به عنوان مثال در یکی از برنامه های بفرمایید شام میزبان به مهمان می گوید: من این ژله را با روغن حلال درست کرده ام. میزبان ادامه می‌دهد اکثر ژله ها با روغن خوک درست می‌شوند و من این را با روغن حلال درست کرده ام. مهمان هم با لحنی تحقیر آمیز می گوید: من اصلاً با خوردن روغن و گوشت خوک هیچ مشکلی ندارم خیلی هم دوست دارم و همیشه می‌خورم.
دانشمندان روس خرید و فروش گوشت خوک را در شهر های روسیه ممنوع اعلام کرده اند و حتی این ممنوعیت در خیلی از کشورهای اروپایی اعمال می شود و مصرف گوشت خوک بیشتر در کشور های امریکای جنوبی و شمالی مصرف می شود. اما در فیلم ها و سریال هایی که از شبکه هایی مثل فارسی وان و من و تو پخش می شود بسیار واضح  تبلیغ خوردن گوشت خوک به همراه شراب انجام می شود.
از نظر دانشمندان خوک حیوانی کثیف است و در امور جنسی فوق العاده بی تفاوت و لاابالی است و و علاوه بر تأثیر غذا در روحیات که از لحاظ علمی ثابت شده تأثیر گوشت خوک در خصوص لاابالی گری در مسائل جنسی مشهود است.
خوک حیوانی است که اجازه می دهد نر های دیگر با جفتش نزدیکی کنند و خودش هم با لذت می ایستد و این صحنه را نگاه می کند. زمان جفت گیری این حیوان به بیش از 50 دقیقه می رسد. (قرص هایی که در داروخانه ها برای ...)
توله های خوک ها بخاطر همین لاابالی گری پدر مشخصی ندارند که مشکل امروز جامعه غرب نیز همین است، فرزندان بی هویتی که پدرانشون معلوم نیست و طبق اعلام خود آمریکایی ها از هر 5 نفر 3 نفر این مشکل را دارند. بی غیرتی و بی تفاوتی به مسائل ناموسی امروز حرف اول را در غرب می زند. جایی که غذای اصلی آنها گوشت خوک است.

خوک شبیه ترین بدن را به انسان دارد به همین دلیل انگل های موجود در بدن این حیوان به راحتی به انسان منتقل می شود. این مشکل ابتدا در جنگ جهانی دوم در بین سربازان آلمان کشف شد و پزشکان آلمانی خیلی زود متوجه این موضوع شدند و گوشت خوک را از فهرست غذایی سربازهایشان حذف کردند.
گوشت خوک انسان را مانند خود این حیوان لابالی و بی غیرت می کند اما فاجعه اصلی خوردن گوشت این حیوان اسهال خونی، یرقان عفونی، بیماری باد سرخ که به صورت لکه های سرخ و دردناک همراه با سوزش شدید روی دست ها ظاهر می شود، درد های مختلف مفصلی و مسمومیت هایی که به علت میزان چربی زیاد و اسید اوریک موجود در گوشت خوک ایجاد می شود و نکته جالب اینجاست که خوک حتی از خوردن مدفوع خود هیچ ابایی ندارد، مانند مریلین منسون خواننده متال و راک آمریکایی که روی صحنه اجرا مدفوع خودش را خورد و به شهرت رسید. این است سبک زندگی غربی.
معده خوک لانه اقسام میکروب هااست که به گوشت، خون و شیر سرایت می کند و مدت زمانی که این غذا را هضم می کند چهار ساعت بیشتر نیست. به علت تک معده بودن خوک و به خاطر همین ضعف دستگاه گوارش این حیوان نمی تواند سموم را از بدن خود دفن کند و این سموم در چربی این حیوان ذخیره می شود.
دکتر اندرسون بیماری لاعلاجی که به انسان از خوک منتقل می شود را در تلویزیون آمریکا معرفی می کند. بیماری مرسا که در مقابل آنتی بیوتیک ها مقاوم است و این بیماری سالیانه جان 18000 آمریکایی را می گیرد که تعداد قربانی ها بیش از تعداد کشته شدگان بیماری ایدز است. دکتر اندرسون می گوید نکته مهم این است که اول انجیل به ما این هشدار را داده است. در انجیل آمده است:" همانا خوک نجس است، نه گوشت آن را بخورید نه به جسد مرده اش دست بزنید"

منبع:معبر سایبری فندرسک



:: موضوعات مرتبط: روشنگری، جنگ نرم، سینما و رسانه، ،

برچسب‌ها: گوشت خوک, بفرمایید شام, ماهواره, سبک زندگی غربی,
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 6 آبان 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

اندیشکده آمریکایی بلفر در گزارشی به تغییر نمودار جمعیتی در جهان اسلام و روند رو به کاهش زاد و ولد در میان مسلمانان پرداخته و آینده نه چندان روشنی را برای جمعیت مسلمانان جهان ترسیم کرده است.

 

به گزارش مصاف، گروه بین الملل مشرق نوشت: اندیشکده آمریکایی بلفر در مطلبی به اتفاق خاموشی پرداخته است که در دنیای اسلام در حال وقوع است... اتفاقی که نه بهار عربی‌ است و نه افزایش بنیادگرایی اسلامی...بلکه بنا به گفته یک جمعیت‌نگار برجسته، نرخ باروی در میان مسلمانان به شدت کاهش و "فرار از ازدواج" در میان زنان عرب و مسلمان افزایش یافته است.

 
 

کاهش بارداری مسلمانان بیش از متوسط نرخ جهانی/ ایران در صدر!
نیکولاس اِبِرشتات، از محققان انستیتو انترپرایز آمریکا، این یافته‌ها را به تازگی در دو مقاله ثبت کرده است.
این مقالات تصویر متفاوتی با تصویر معمول از افزایش متداوم جمعیت در سرزمین‌های اسلامی نشان می‌دهد. البته جمعیت در این کشورها رو به افزایش است، اما با ادامه روند کنونی، این افزایش جمعیت دیری نخواهد پایید.
عنوان نخستین مقاله اِبِرشتات "کاهش باروری در جهان اسلام: تغییری فاحش که در کمال تعجب کسی متوجه آن نشده است".
وی با استفاده از داده‌های بدست‌آمده از 49 کشورها و قلمروهای دارای اکثریت مسلمان دریافت که به طور میانگین نرخ باروری در سال‌های 1975 تا 80 و 2005 تا 2010، 41 درصد کاهش یافته است، حال آن که کاهش نرخ بارداری در کل جهان 33 درصد بوده است.
22 درصد از کشورها و قلمروهای مسلمان شاهد 50 درصد یا بیشتر کاهش باروری بوده‌اند. بیشترین کاهش در ایران، عمان، امارات متحده عربی، الجزیره، بنگلادش، تونس، لیبی، آلبانی، قطر و کویت و در حدود 60 درصد یا بیشتر طی سه دهه گذشته بوده است.



:: موضوعات مرتبط: جنگ نرم، ،

برچسب‌ها: ایران, کاهش جمعیت ایران, کاهش بارداری, کاهش جمعیت مسلمان, سرایت فرهنگ غربی, زندگی مجردی,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 17 فروردين 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

علی‌رغم اعتراض جوانان و متفکرین غربی به سوء استفاده ابزاری از زنان در جشنواره سالانه دختر شایسته سال و بایکوت آن از سوی تمامی شبکه‌های موجود در انگلستان، شبکه “من و تو” تنها شبکه این کشور بود که این برنامه را به صورت زنده پوشش داد.

 

شبکه

 

شبکه "من و تو"

جنگ نرم و عملیات روانی

شبکه تلویزیونی “من و تو” که از ۶ آبان ۱۳۸۹ آغاز به کار کرده، یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان است که این روزها کانون گرم خانواده‌ها و چهارچوب اعتقادی مردم ایران را نشانه رفته است.

این شبکه ماهواره‌ای پا را تا آنجا از مرزهای اصول اخلاقی جاری و ساری در فرهنگ نجیب ایرانی فراتر می‌گذارد که از سوی شبکه‌های ماهواره‌ای‌ فارسی زبان آن سوی آب که خود همواره مورد انتقاد بوده‌اند، نیز محکوم می‌شود.

اخیرا نیز شبکه “من و تو”، به عنوان تنها شبکه تلویزیونی در انگلستان که جشنواره سالانه “زن شایسته سال” را به صورت زنده پوشش داد، مورد انتقاد جوانان و متفکران این کشور قرار گرفته است.

 
 



:: موضوعات مرتبط: جنگ نرم، ،

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 4 فروردين 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

عروسک‌های جنسی،الگوی مخرب نوجوانان

http://farhangnews.ir/sites/default/files/content/images/story/91-10/17/q87kae14.jpg

غرورهای جنسی و جسمی جوانی اگر با آگاهی کامل در کنترل افراد نباشد و با حالتی منفعلانه خود را به رسانه‌ها واگذار کند ممکن است مورد سوء استفاده صیادان تجارت جنسی قرار بگیرد.

گروه فرهنگي تعاملانجمن روان پزشکی آمریکا اعلام کرد، تبلیغات و تصاویر رسانه ای دختران را تشویق می‌کند تا بر ظاهر و جنسیت خود متمرکز شوند، این امر موجب تخریب سلامت روحی و روانی نسل در حال رشد می شود.
بررسی‌ها شامل رسانه های مختلف، از تلویزیون و فیلم‌های سینمایی گرفته تا ترانه‌ها می‌شود.
نگاهی به دید تبلیغاتی لباس عروسک‌های عریان برای بچه های دبستانی، و تاثیر صعنت هدفدار ساخت اسباب بازی بر احساسات نوجوانان برانگیخته شده و نیز هجمه بمباران تبلیغاتی ماحصلی جز بروز رفتارهای مخاطره آمیز در کودکان  و نوجوانان نداشته است.
محققان دریافت اند که چنین تصاویری ممکن است باعث شود دختران به بدن خود به دید جنسی بنگرند.
تام رابرتز، یکی از اعضای گروه پژوهنده و همچنین استاد روانشناسی کالج کلورادو اسپرینگز، می‌گوید:«کثرت شواهد دلیلی برای نگرانی در مورد تصاویر دارای گرایش‌های جنسی و پیامدهای ذهنی حاصل از آن برای دختران فراهم می‌کند

 

مطالعات جداگانه مشکلاتی را مربوط به اختلالاتی در غذا خوردن، عزت نفس پایین و افسردگی در این مورد نشان داده است، اما رابرتز می‌گوید هیچ مطالعه ای وجود نداشته که نشان بدهد این مشکلات تا چه حد «مستقیماً» مربوط به تصاویر جنسی در تبلیغات و رسانه های رایج است.

این قالب، جنسیتی شدن را به عنوان روی دادن یکی از این موارد تعریف می‌کند که »هنگامی که ارزش یک فرد تنها به خاطر جذبه یا رفتار جنسی اوست، تا حدی که سایر ویژگی‌های او نادیده گرفته می‌شود، و همچنین هنگامی که فردی خاصیت و ماهیتی جنسی پیدا می‌کند برای مثال، مانند شی ای برای استفاده جنسی فرد دیگری تربیت می‌شود
این گزارش عروسک‌های براتز را به طور خاص به عنوان «عروسک‌های دارای لباس‌های جنسی مانند دامن‌های کوتاه، لباس‌های توری، جوراب‌های ساق بلند و شال گردن‌های پوشیده از پر ذکر می‌کند».


:: موضوعات مرتبط: روشنگری، جنگ نرم، ،

برچسب‌ها: انتخابات آزاد, عروسک جنسی, عروسک مخرب, جنگ نرم,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 19 اسفند 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

"به دنیا آمدن فرزند" در غرب، یک "تفریح" است نه یک "وظیفه"
 
در آمریکا به طور متوسط هر روز 3 زن، به دست شوهرش کشته می شود. بیش از 1.8 میلیون شوهر در آمریکا به طور وحشتناکی زنان خود را کتک می زنند و 30 تا 35 درصد زنان آمریکایی مورد آزار شوهران خود قرار می گیرند.چرا غربی ها با تمام قوا به انتشار اخبار نقض حقوق بشر در کشورهای مسلمان و علی الخصوص ایران می پردازند؟
 

 
آیا می دانید که در استرالیا، زنان حق نداشتند با شوهرشان بر سر یک سفره غذا بخورند. آیا از تصویب قانون جنایت آمیز "Roe" در کشورهای مدعی حقوق بشر باخبرید؟ آیا می دانید که پیامبر گرامی اسلام، لبخندهای زن و شوهر، به روی هم، به هنگام برخورد با یکدیگر و یا هنگام خداحافظی را صدقه می دانستند و به اندازه انفاق فی سبیل الله برایش ارزش قائل بودند. آیا نامه محبت آمیز امام خمینی(ره) به همسرشان را مطالعه کرده اید؟
آیا امی دانید که مقام معظم رهبری درخصوص حضور زن در عرصه های اجتماعی چه فرموده اند؟

"تمام افراد بشر آزاد به دنیا می آیند و از لحاظ حیثیت و حقوق با هم برابرند. همه دارای عقل و وجدان می باشند و باید نسبت به یکدیگر،با روح برادری رفتار کنند.هرکس، حق زندگی، آزادی و امنیت شخصی دارد.کسی را نمی توان تحت شکنجه، مجازات، یا رفتارهایی قرار داد که ظالمانه بوده و یا برخلاف انسانیت و شئون بشری یا موهن باشد.
هرکس حق دارد شخصیتِ حقوقی او در همه جا به عنوان یک انسان، در مقابل قانون به رسمیت شناخته شود". جملات مذکور، بخش هایی از "اعلامیه حقوق جهانی بشر" می باشد که توسط مجامع غربی، تدوین و تصویب شده است.
 
 



:: موضوعات مرتبط: متفرقه، جنگ نرم، ،

برچسب‌ها: فروش زنان, زنان کلای جنسی, تجاوز,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 1 اسفند 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

این وبلاگ از این پس بروز نخواهد شد.
جهت مشاهده مطالب و جدید و ارتباط با ما به آدرس زیر مراجعه کنید.


www.hablportal.ir

 



:: موضوعات مرتبط: جنگ نرم، ،
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 27 تير 1398 توسط محمدرسول اسماعیل پور