صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم


خب، طبق معمول، ديدار شما جوانان عزيز براى من بسيار شيرين، بسيار الهام‌بخش و غالباً زمينه‌ى اقدام و عملِ در سياستها و برنامه‌ريزى‌ها است. آن چيزهايى هم كه دوستان در سخنرانى‌هايشان گفتند، غالباً مطالب پُر مغز و قابل توجّهى بود؛ من امروز يادداشت نكردم، چون تصميم داشتم كه نوشته‌ها را يكى يكى بگيرم. ان‌شاءالله در دفتر ما - دوستان ميشنوند حالا از من، همين حالا ميگويم - پيشنهادها را جمع كنند، تفكيك كنند؛ بعضى براى خود ما لازم است كه مورد توجّه قرار بگيرد و ان‌شاءالله به آنها توجّه ميشود، بعضى هم بايستى به دستگاه‌هاى گوناگون تذكّر داده بشود، يا ابلاغ بشود، يا پيشنهاد بشود. برخى از نكات هم دوستان گفتند كه توضيح لازم دارد، يعنى براى من نكته روشن نشد. حالا مثلاً يكى از دوستان اشاره كردند كه نقشه‌ى دانش تهيه بشود؛(۲) من نفهميدم كه آيا غير از نقشه‌ى جامع علمى - كه مدّتها روى آن كار شده و سند آن تهيّه شده و ابلاغ شده - چيز ديگرى مورد نظر است؟ كه اگر اين است، خب بايد توضيح بدهند. دوستان، ممكن است مواردى لازم باشد توضيح بدهند، كه شايد حالا از طرف دفتر ما سئوال بشود و پاسخ بگيرند.



:: موضوعات مرتبط: رهبری، ،

برچسب‌ها: رهبر, دیدار با نخبگان, متن سخنرانی, صوت,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 19 مهر 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در اولین دیدار هیأت دولت یازدهم، با قدردانی از هماهنگی دولت و مجلس برای آغاز بكار سریع دولت جدید، آقای روحانی را رئیس جمهوری مطلوب، مورد اعتماد و دارای سوابق روشن انقلابی خواندند و با تبیین شاخص های مهم دولت مطلوب از جمله سلامت اعتقادی و اخلاقی، خدمت به مردم، عدالت، سلامت اقتصادی و مبارزه با فساد، قانون گرایی، حكمت و خردگرایی و تكیه بر ظرفیت درون زای كشور تأكید كردند: اقتصاد و علم را در اولویت قرار دهید و با مهار تورم، تأمین نیازهای اساسی مردم، رونق تولید و ایجاد تحرك و آرامش در عرصه اقتصادی، امید مردم به آینده را استمرار و افزایش دهید.


ایشان همچنین تهدید امریكا به دخالت در سوریه را، فاجعه ای قطعی برای منطقه خواندند و تأكید كردند: هرگونه دخالت و جنگ طلبی یقیناً به ضرر آتش افروزان خواهد بود.

به ادامه مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: رهبری، ،

برچسب‌ها: رهبر, دولت,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 6 شهريور 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

به گزارش گروه سياسی وبلاگ صهیون ستیزی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت ایام ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری به بازخوانی تذكرات رهبر انقلاب درباره ایام ثبت نام نامزدها در اردیبهشت ماه ۱۳۸۰ می‌پردازد.




«چون اين روزها فرصت ثبت نام داوطلبان رياست جمهورى است، چند مطلب را عرض مى‌كنم:

اوّل، كسانى كه در خودشان اين توانايى و همّت را مى‌يابند كه بتوانند در آن موقعيت قرار گيرند، بايد بروند و خودشان را در معرض قرار دهند. اين يك وظيفه است. وظيفه آحاد عظيم ملت هم اين است كه در اين حادثه بسيار مهمّى كه به سرنوشت كشور مربوط مى‌شود، دلسوزانه و مسؤولانه شركت كنند...

نكته بعدى در باب انتخابات اين است كه مردم بايد به فكر شناخت اصلح باشند؛ چون امر كوچكى نيست. مسأله انتخابات، مسأله سپردن سرنوشت بخش عمده امكانات كشور به يك نفر و يك مجموعه است. سرنوشت مسائل اقتصادى، مسائل فرهنگى، روابط خارجى و مسائل گوناگون ديگر تا حدود زيادى به اين قضيه وابسته است...

 




:: موضوعات مرتبط: رهبری، خبر، سیاسی، ،

برچسب‌ها: رهبر, انتخابات, توصیه انتخابات, رهبری,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 21 ارديبهشت 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

مقام معظم رهبري: شورای نگهبان نباید به جوسازى‌ها اعتناء كند

به گزارش گروه سياسي وبلاگ صهیون ستیزی ،به نقل از باشگاه خبرنگاران،  فردا (شنبه) مهلت ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری یازدهم به پایان می‌رسد و بررسی صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان آغاز می‌شود.

با توجه به اهمیت وظیفه‌ این شورا در این برهه‌ی زمانی، پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای KHAMENEI.IR گزیده‌ای از توصیه‌های رهبر انقلاب اسلامی به شورای نگهبان را در صفحه‌ ویژه‌ انتخابات منتشر می‌كند.

متن كامل را از
اینجا دریافت كنید.

نظارت شوراي نگهبان در مسائل انتخابات‌، يكى از مهم‌ترين كارهائى است كه انجام مى‌دهد؛ كار بسيار مهمى است، كار بسيار لازمى است. به جوسازى‌هائى كه عليه اين كار مى‌شود، ابداً نبايد اعتناء كرد. البته كار را بايد درست انجام داد. به همان اندازه كه كار مهم است، به همان اندازه سلامت كار مهم است.

يعنى بايد معيارها را درست فهميد، و فقط بر اساس اين معيارها قبول كرد يا رد كرد. از اين معيارها نبايد تخطى شود، كوتاهى هم نبايد بشود، غفلت هم نبايد بشود.



:: موضوعات مرتبط: رهبری، خبر، سیاسی، انتخابات، ،

برچسب‌ها: رهبر انقلاب , بيانات , ويژه نامه , انتخابات,
نوشته شده در تاريخ جمعه 20 ارديبهشت 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

 
انتخابات 92 مصرع برجسته حماسه سیاسی است/ضرورت اجرای سند تحول در آموزش و پروش با تدبر و بدور از شتابزدگی + صوت
 
به گزارش بخش سياسي وبلاگ صهیون ستیزی؛ به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، آموزش و پرورش را یک دستگاه بسیار مهم و اساسی و زیر ساخت اصلی برای شکل گیری جامعه ای پیشرفته و برخوردار از خصلت های والای انسانی و سبک زندگی اسلامی دانستند و تأکید کردند: ادامه مسیر پرشتاب پیشرفت کشور در ابعاد مختلف نیازمند حرکت جهشی و خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است و آموزش و پرورش در این عرصه قطعاً نقش آفرین است.

در این دیدار که به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم برگزار شد، حضرت آیت الله خامنه ای با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله مطهری و همچنین شهدای معلم و دانش آموز، جایگاه و منزلت شغل معلمی را در جامعه اسلامی بسیار بالاتر و متفاوت تر از سایر مشاغل دانستند و افزودند: معلم در واقع شکل دهنده و پردازنده گوهرهای گرانبهایی است که کودکان و نوجوانان کشور هستند و بر همین اساس، شغل معلمی را نمی توان در ردیف دیگر مشاغل قرار داد.

 



:: موضوعات مرتبط: رهبری، خبر، سیاسی، ،

برچسب‌ها: رهبري , انتخابات , حماسه سياسي,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

حضرت آیت الله خامنه ای:انشاءالله انتخاباتی كه در پیش است از بهترین و پرشورترین انتخابات خواهد بود.

به گزارش بخش سياسي وبلاگ صهیون ستیزی به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني مقام معظم رهبري، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار دست اندركاران «انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا»، حضور پرشور و عمومی مردم در انتخابات 24 خرداد را مصونیت بخش و تضمین كننده استمرار و پیشرفت كشور خواندند و بر پایبندی نهادهای نظارتی، مجریان و داوطلبان بر رعایت دقیق قانون در همه مراحل تأكید كردند.


ایشان همچنین با اشاره به حادثه تلخ و غمبار اهانت به مزار صحابی جلیل القدر حُجر بن عَدی تأكید كردند: مسلمانان بویژه نخبگان و بزرگان علمی، سیاسی و دینی جهان اسلام باید وظیفه خود را در مقابل این تفكر پلید انجام دهند و مانع از گسترش آتش فتنه شوند.

 



:: موضوعات مرتبط: رهبری، خبر، سیاسی، ،

برچسب‌ها: ديدار , رهبري , انتخابات , انتخابات آزاد,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 ارديبهشت 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

آیا تا بحال آیات ابتدایی سوره ی بنی اسرائیل را با دقت خوانده اید ؟


وَ قَضَیْنا إِلی بَنِی إِسْرائِیلَ فِی الْکِتابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَیْنِ
خداوند ابتدا درباره ی شکست سنگین یهودیان پس از فساد اول سخن می گوید. آنگاه از پیروزی آنها پس از شکست خبر میدهد. اما فساد دوم که همراه با نابودی کامل آنها در سرزمین فلسطین است:
” هنگامی که این وعده دوم فرا میرسد گروهی جنگجو و پیکارگر بر شما چیره میشوند، آن چنان بلائی به سرتان میآورند که آثار غم و اندوه از صورتهای شما میبارد (فَإِذا جاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِیَسُوؤُا وُجُوهَکُمْ).
آنها حتی بزرگ معبدتان بیت المقدس را از دست شما میگیرند” و در آن داخل میشوند همانگونه که بار اول داخل شدند” (وَ لِیَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ کَما دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ).
آنها به این هم قناعت نمیکنند، “تمام بلاد و سرزمینهایی را که اشغال کرده اند درهم می کوبند و با خاک یکسان می کنند”
(وَ لِیُتَبِّرُوا ما عَلَوْا تَتْبِیراً).

521653_263686473768868_1702980151_n

حالا بار دیگر جمله ی مقام معظم رهبری را مرور کنید…
“گاهی سردمداران رژیم صهیونیستی، ما را تهدید هم میکنند؛ تهدید به حمله‌ی نظامی میکنند؛ اما به‌نظرم خودشان هم میدانند، و اگر نمیدانند، بدانند که اگر غلطی از آنها سر بزند، جمهوری اسلامی «تل‌آویو» و «حیفا» را با خاک یکسان خواهد کرد.”(اول فروردین ۹۲)




:: موضوعات مرتبط: رهبری، ،

برچسب‌ها: رهبر, تل آویو, قرآن و رهبر,
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 9 ارديبهشت 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 3 ارديبهشت 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

اگر غلطی از آنها سر بزند، جمهوری اسلامی «تل‌آويو» و «حيفا» را با خاك يكسان خواهد كرد.


بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
الحمد ‌لله ربّ العالمین و
الصّلاة و السّلام علی سیّدنا و نبیّنا و حبیب قلوبنا ابی‌القاسم المصطفی محمّد و علی ءاله الطّیبین الطّاهرین المنتجبین المعصومین سیّما بقیّة‌الله فی الأرضین. السّلام علی الصّدّیقة الطّاهرة فاطمة بنت رسول الله صلّی الله علیها و علی ابیها و بعلها و بنیها.

 

رهبر


به همه‌ی برادران و خواهران عزیزی كه در این محفلِ گرم و پرشور حضور یافته‌اند، سلام و تبریك عرض میكنم و خدا را از اعماق دل سپاسگزارم كه فرصت عنایت كرد و مهلت داد تا یك‌ بار دیگر و یك سال دیگر و یك نوروز دیگر، در جوار بارگاه ملكوتی حضرت ابا الحسن الرّضا (علیه ءالاف التّحیّة و السّلام) در جمع شما مردم عزيز مشهد و زوار محترمی كه از اكناف كشور حضور دارند، امكان و توفيق ملاقات و ديدار پيدا كنم و با شما درباره‌ی مسائل جاری و مهم  كشور سخن بگويم. از خداوند متعال مسئلت ميكنيم كه دل ما را و زبان ما را هدايت فرمايد و آنچه مورد رضای او است، بر قلب و زبان ما جاری شود. اين هم يك توفيق بزرگی است كه در عيد نوروز، در كنار شادی‌ها و زيبائی‌هائی كه در طبيعتِ نوروز وجود دارد، اين فرصت، هر ساله برای ما دست ميدهد كه در چنين روزی در جمع شما مردم، به مسائل كشور و ارزيابی وضع كنونی خود و نگاه به گذشته و آينده‌ی خود بپردازيم؛ با يك نگاه اجمالی، وضع دخل و خرج يكساله‌ی خودمان را در ابعاد كلان ملی بررسی كنیم، محاسبه كنیم؛ محاسبه‌ی نفس ملی، محاسبه‌ی نفس عمومی. همچنان كه در مسائل شخصی، محاسبه‌ی نفس برای ما لازم است ــ كه فرمود: «حاسبوا انفسكم قبل ان تحاسبوا»؛[1] باید محاسبه‌ی كار خود و اعمال خود و حركات شخصی خود را داشته باشیم ــ محاسبه‌ی ملی هم یك كار با‌اهمیت و پرارزش است؛ خودمان را محاسبه كنیم، به خودمان نگاه كنیم؛ آنچه را كه بر ما گذشته است، بار دیگر مورد نظر قرار دهیم؛ از آن درس و عبرت بگیریم، برای آینده بهره ببریم.



:: موضوعات مرتبط: رهبری، ،

برچسب‌ها: رهبری, سخنرانی رهبر در مشهد, اگر اسرائیل غلط کند تل آویو را با خاک یکسان می کنیم, حیفا, سخنرانی سیاسی رهبر, سخنرانی اول فرورین رهبر, سخنرانی انتخابات92,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 2 فروردين 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور