صهیون ستیزی+دانلود
صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

منبع:آخرین بت شکن

 

إِذَا زُلْزِلَتِ الْأَرْضُ زِلْزَالَهَا
 
سال 92 گویی نافش را با زلزله بریده اند. چراکه زلزله هنوز هم در جای جای کشور عزیزمان ایران پرسه می زند و به خانه هایمان که بعلت عدم رعایت اصول ایمن ‌سازی صحیح در مرز ویرانیست سرک می کشد. هنوز آثار غمبار زلزله اخیر درشهر شُنبه بوشهر  از یادها نرفته بود که زاهدان، سراوان  و برخی دیگر از مناطق استان سیستان و بلوچستان لرزید و حتی دو روز پیش تر بافق، بهاباد و دیگر نواحی استان یزد  نیز از لرزش زمین بی بهره نبود. شرق تهران و فیروزکوه (لینک) هم که هرچند بدون خسارت اما بهر حال در لیست زلزله خیزهای اولین ماه سال 92 جای گرفت. همانطور که طی دو روز گذشته در خبرها آمده بود تسوج در آذربایجان‌شرقی  هم از زمین لرزه در امان نبود
و امروز زلزله ای با قدرت 4.1 ریشتر اصفهان و باقدرت6.6 سیچوان در جنوب غربی چین را لرزاند.
در کمتر از یک ماه حدود 5 زلزله در نقاط مختلف ایران رخ داد و کشته و زخمی زیادی بر جای گذاشت.
 

در نشانه های ظهور(غیرحتمی) این است که در سالی که قرارست درآن امام زمان ظهور کند زلزله زیاد به وقوع می پیوندد.
ودر زیر به چند رویایت در مورد زلزله وظهور اکتفا می کنیم
اما....بدانید که حتما نمی گوییم این زلزله ها همان زلزله عصر ظهور است
 
 

 

1.زلزله و زلزله‏ بزرگ در شام

 

در آن سال زلزله بسيار باشد و از جمله زلزله‏ي بزرگي در شام، امير المومنين عليه السلام فرمود:

 

«زلزله‏اي در شام خواهد شد که در او صد هلاک شوند، خداوند او را براي مومنين رحمت و براي کافرين عذاب قرار خواهد داد، وقوع اين حادثه بعد از ورود بيرقهاي زرد مصر خواهد بود»

 

 

 

وقت معلوم نمی کنم اما می گویم  ممکن این زلزله با عث نابودی لشکر آزاد سوریه می شود که شیعه سر می برند.وشاید بیرقهای زرد که قبل از زلزله است می تواند تحولات مصر باشد.

 


 

2.«چون صداي آسمان در ماه رمضان شنيده شود بدانيد که در شوال هياهوي شديدي است و در ذي قعده جدا شدن قبيله ها و خونريزي در ذي حجه اتفاق مي افتد و سه بار فرمود: اما محرم چه محرمي خواهد شد، چه دور است، دور. در اين ماه مردم در اثر آشوب ها کشته خواهند شد، سؤ ال کرديم اي رسول خدا صيحه آسماني چيست؟ فرمود: اين صيحه در نيمه ماه رمضان و شب جمعه خواهد بود. و صدايي است که شخص خوابيده را بيدار مي کند و ايستاده را مي نشاند و زنان نجيب و پوشيده را از پرده ها بيرون مي آورد... در شب جمعه. و در سالي که زلزله ها زياد است، وقتي نماز صبح جمعه را به جاي مي آوريد به خانه هاي خود برويد و در پنجره ها را ببنديد و خود را بپوشانيد و گوشهايتان را ببنديد وقتي آن صوت را شنيديد سر به سجده بگذاريد و بگوئيد: سبحان القدوس، سبحان القدوس، سبحان القدوس هر کس چنين کند نجات يابد و هر کس نکند هلاک شود»

 

3. قال رسول الله (ص): اذا ظهرت الفاحشة کانت الرجفة و اذا جار الحکام قل المطرود غدر باهل الذمة ظهر العدو.
رسول اکرم (ص) فرمود: چون فاحشه و زشتکاري ظهور کند زلزله پديد آيد و چون حاکمان ظلم کنند باران کم آيد و چون به اهل ذمه (يهود و نصاري که در کشورهاي اسلامي بسر مي‏برند) خيانت شود دشمن پديدار گردد.
 
4.امام باقر (ع) فرمود: حضرت مهدي (ع) ظاهر نمي‏شود مگر بر ترس شديد و زلزله و فتنه و بلائي که به مردم مي‏رسد و پيش از آن مردم دچار طاعون و اختلاف سخت و ملت عرب گرفتار کشت و کشتار مي‏شوند. و مردم دچار پراکندگي در دين و دگرگوني در اوضاع و احوال مي‏گردند تا آنجا که از بزرگي ستم و تجاوز مردم بيکدگر و هرج و مرج شبانروز آرزوي مرگ کنند و خروج حضرت مهدي (ع) وقتي صورت مي‏گيرد که مردم نوميد و مأيوس از گشايش باشند اي خوشا حال کسي که ادراک حضرت کند و از ياورانش باشد و واي بر کسي مخالفت اوامرش نمايد.

 

 


 

5.هشتمین نشانه غیر حتمی ظهور وقوع زلزله و طاعون شديد است در کثيري از بلاد.

 

وقوع زلزله و طاعون از علائم غير قطعي معرفي مي‏شوند.

 

 

6.پيامبر اکرم (صلي الله عليه وآله) مي فرمايد: «بشراکم ب المهدي، رجلٌ من قريش من عترتي يُبعث في امّتي علي اختلاف من الناس و زلازل، فيملأ الارضَ قسطاً و عدلاً کما مِلئَت جوراً و ظلماً ; شما را به مهدي (عج) بشارت مي دهم، هنگامي که اختلاف شديد در ميان امت من پديد آمد و زلزله هاي سختي واقع شد، پس او قيام مي کند و زمين را از عدل و داد پر مي سازد همان گونه که از ظلم و ستم پر شده است»

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان، خبر، ،

برچسب‌ها: زلزله, زلزله های سال92, زلزله اصفهان, زلزله های پی در پی در ایران, زلزله و ظهور امام زمان,
نوشته شده در تاريخ شنبه 31 فروردين 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور